حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین سوم گلکسی اس ۱۰ پلاس زاویه دید عریض است

نوشته

5 سال قبل | 14 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

امروز در ترنجی خواندیم که دو نسخه از گلکسی اس ۱۰ با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و نسخه سوم با حسگر اثرانگشت کنار قاب عرضه می شوند. پیش از آن نیز در ترنجی خوانده بودیم که دوربین سه گانه به خانواده گلکسی اس ۱۰ که احتمالا ۳ عضو خواهد داشت، می آید. حالا اما جدیترین شایعات به ما می گویند که این دوربین سوم از نوع عریض خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره دوربین سه گانه گلکسی اس ۱۰ پلاس یا هر نامی که به صورت تجاری برای پروژه Beyond 2 انتخاب خواهند کرد، بیشتر صحبت کنیم.

دوربین دوم در گوشی های با دوربین دوگانه عموما با اپتیک متفاوت عرضه می شوند تا به شما توانایی متفاوتی در عکاسی را ارایه کنند. انتخاب قشر وسیعی از برندها دوربین دوم تله است، حال یا به دلیل استفاده اپل یا به دلیل پرطرفدار بودن عکاسی تله و زوم ۲ برابر اپتیکال! برخی شرکت ها مثل ال جی به دوربین دوم فوق عریض دارند و هنوز هم بر اعتقاد خود هستند.

هوآوی روی پرچمدار دارای دوربین سه گانه خود که اولین در این زمینه هم هست از یک دوربین تله ۸۰ میلی متری و یک دوربین تک رنگ (سیاه و سفید) در کنار دوربین اصلی استفاده کرده است. غریب به اتفاق همه منتقدین معتقدند به جای دوربین سیاه و سفید که از قدیم روی موبایل های هوآوی موجود است، بهتر بود از دوربین فوق عریض استفاده می شد.

دوربین سوم گلکسی اس ۱۰ پلاس رزولشن ۱۶ مگاپیکسلی و زاویه دید ۱۲۳ درجه ارایه خواهد کرد

حالا به نظر می رسد ارایه ۳ اپتیک متفاوت قرار است روی پروژه Beyond 2 سامسونگ که احتمالا گلکسی اس ۱۰ پلاس است عرضه شود. گفته می شود دوربین سوم گلکسی اس ۱۰ پلاس رزولشن ۱۶ مگاپیکسلی و زاویه دید ۱۲۳ درجه ارایه خواهد کرد. می دانیم دوربین های عریض ارایه شده روی موبایل فوکوس ثابت و بدون لرزش گیر اپتیکال هستند و احتمالا دوربین فوق عریض گلکسی اس ۱۰ پلاس هم از این قاعده مستثنی نیست.

می دانیم که دو عضو دیگر خانواده گلکسی اس ۱۰ یعنی Beyond 0 و Beyond 1 با دوربین دوگانه عرضه می شوند و خبر عجیب اینجاست که سامسونگ تصمیم گرفته تا دوربین محبوب تله را از این ترکیب دوتایی حذف کند و یک دوربین فوق عریض ارایه کند! به این ترتیب شما اگر دوبین تله می خواهید حتما باید گلکسی اس ۱۰ پلاس بخرید!

دوربین اصلی اما به نظر می رسد که در تمام نسخه ها با دیافراگم دوگانه عرضه شود که f/1.5 و f/2.4 دارد. گشودگی دیافراگم دوربین فوق عریض احتمالا f/1.9 خواهد بود.

نظر شما درباره این شایعه دوربین سه گانه گلکسی اس ۱۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

این همه شایعه بی سابقست، اونم در حالی ک هنوز نوت ۹ معرفی نشده

Naranj

فکر کنم اس۱۰ پلاس ۱۱۰۰ دلار قیمتش باشه
مدل تختش هم ۷۵۰

Naranj

البته چون اس۹ پلاس ۸۴۰ دلار بود این احتمالا ۹۵۰ تا ۱۰۰۰ دلار باشه

mostafa3

فوق عریض زیاد بکار نمیاد (نظر شخصی)
بیشتر بدرد سلفی میخوره برای دوربین دوم
نمی‌دونم چرا از لنز ماکرو استفاده نمیکنن

کهکشان

این ترکیب برای دوربین سه گانه بهترین نوع ترکیب ممکن هست

من چند وقت پیش هم گفتم با دوربین سه گانه با ۳ اپتیک متفاوت بیشتر حال میکنم. معمولی، تله و عریض.

کسانی که انتقاد داشتن که بهتره دوربین های سامسونگ گشودگی مابین ۱.۵ تا ۲.۴ داشته باشه، احتمالا این دیافراگم مابین با دوربین عریضش که احتمالا ۱.۹ هست، قابل استفاده میشه.

اگر بشه با ۳ دیافراگم‌ ۱.۵ و ۱.۹ و ۲.۴ عکس گرفت، قطعا خیلی بهتره.

Quality

اگر سنسور اصلی هنوز اندازه S9 باشه و دو دوربین دیگه هم کمکی به دوربین اصلی برای بهبود کیفیت نکنن از پیش شکست خوردس اما اگر یک سنسور بزرگ در حد سنسور P20 پرو برای دوربین اصلی بکار بگیره این ترکیب دوربین سه گانه هیچ مشکلی نداره

دکتر رسول آریان

قطعا سنسور تغییر میکنه. از چند وقت پیش هم صحبتش بود‌.

Quality

من که خبری ندیدم در این مورد ولی استفاده از سنسور بزرگتر یک مورد اجباری هست برای S10 یا SX!

REZA

بنظرم اگه به کیفیت در وحله اپل کمک کنه خیلی بهتره عریضی همیشه کاربرد نداره که بخاطرش دوربین سوم بزاره،البته اس٩ خیلی دوربین خوبی داشت.تازه نوت جدید هم هنوز معرفی نشده

دوستان ببخشید بی ربطه،من برنامه جیمیلم و اپدیت کردم از همون موقع این پیام و میده:
gmail is having trouble with google play servies. بعد گفته دوباره تلاش کن و بازم همین مشکل
حتی اپدیت برنامه رو هم پاک کردک بازم نشد نمیدونم چشه ،در صورتی که روی یه گوشی دیگم همین دقیقا همین اکانتا رو دارم ولی اونحا هیچ مشکلی ندارم.

Naranj

گوگل پلی رو اپدیت کنید

REZA

اپدیت کردم نشد باز اپدیتش و پاک کردم نشد!کلا رو اعصابم رفته

دکتر رسول آریان

مشکل از گوگل پلی سرویس هست.
احتمالا گوگل پلی سرویس رو جداگانه آپدیت کردی، خارج از گوگل پلی. زمانی که گوگل پلی سرویس نسخه اش اشتباه باشه این مشکل پیش میاد.
هر چند ممکنه گوگل پلی سرویست قدیمی باشه و برای کار کردن با نسخه جدید جیمیل، نیاز به بروزرسانی داشته باشه.

گوگل پلی سرویس با گوگل پلی فرق داره. اشتباه نگیری این دوتا رو با هم. گوگل پلی فروشگاه گوگل هست. گوگل پلی سرویس یک سری توابع رو داره که برخی از برنامه ها برای درست کار کردن بهش نیاز دارن.

REZA

بله فک میکنم مشکل همین باشه،فقط نمیشه اپدیتش و پاک کرد!خلاصه ممنون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)