حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سه حق اختراع موبایل منعطف اوپو (Oppo) منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | اوپو، شایعات

هفت ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم هوآوی، OPPO، سامسونگ و LG همگی در حال کار روی گوشی‌هایی با صفحه نمایش تاشو هستند. پنج ماه پیش دیدیم اوپو (Oppo) هم پتنت گوشی با صفحه نمایش تاشو ثبت کرد و حالا گردوخاکی که با اوپو فایند ایکس کرده اند، سه حق اختراع موبایل منعطف اوپو (Oppo) منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به این دید اوپو به دستگاه منعطف داشته باشیم.

اولین حق اختراع را به عنوان تصویر اصلی مطلب می بینید. دستگاهی که بیشتر شبیه به موبایل های تاشو قدیمی به نظر می رسد. یک نمایشگر فوق عریض با لولایی در میان آن که نمایشگر به داخل خم می شود. در حقیقت به نظر می رسد وقتی در این طرح، موبایل بسته باشد، دسترسی به نمایشگر وجود دارد و هر بار با دستگاه کاری داشته باشید، احتمالا باید نمایشگر را روشن کنید. در تصویر به دو کیسه هوا و یک بخش ایسلاتیک هم اشاره می شود که توضیحی درباره ساز و کار آن داده نشده است.

موبایل منعطف اوپو

موبایل منعطف اوپو

در حق اختراع دوم موبایل منعطف اوپو، یک نمایشگر با دو لولا که به سه بخش تقسیم می شود را شاهدیم که امکان گسترش مساحت نمایشگر را بیشتر می کند. وقتی این دستگاه بسته باشد، لبه رویی نمایشگر رو به بیرون است اما دو لبه دیگر رو به هم بسته شده و پرون بدنه جای می گیرند. در حالت بسته، به دلیل حاشیه عجیب و غریب سمت چپ دستگاه، ظاهری عجیب را برای آن شاهد هستیم.

موبایل منعطف اوپو

موبایل منعطف اوپو

در حق اختراع سوم، یک نمایشگر یک نمایشگر منعطف روی دستگاهی که به ظاهر با طراحی تبلت-اول ارایه شده وجود دارد که نمایشگر به بیرون تا می شود و در حالت بسته، تبدیل به یک موبایل خواهد شد. آرایش دوربین ها در این طرح جالب به نظر می رسد.

و در آخر تصویری وجود دارد که مشخص نیست آیا یک حق اختراع است یا توضیحی درباره نمایشگر منعطف! تصویر زیر را ببینید:

موبایل منعطف اوپو

موبایل منعطف اوپو

اینجا حسگر اثرانگشت و حسگر ماژول را شاهد هستیم که در آن گویا فقط خود پنل نمایشگر منعطف است! طرحی است عجیب که توضیحات خاصی برای آن وجود ندارد.

شما چطور فکر می کنید؟ اوپو می تواند یک شگفتی دیگر را نیز به جهانیان تقدیم کند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Faraz

خودش که نمیتونه چیزی بزنه باید منتظر بمونه ببینه کدام شرکت چیز بهتری میزنه تا از اون شرکت بخره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)