حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینستاگرام قابلیت پرسش سوال در استوری را اضافه می کند

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

هفته ای که در آن خبری از قابلیت های اینستاگرام نباشد، هفته ای است که این سرویس بسته شده باشد! آنقدر قابلیت های ریز و درشت به صورت ممتد و بدون توقف به اینستاگرام افزوده می شود که نمی توانید حساب آن ها را داشته باشید. امروز یک قابلیت ساده اما کاربردی را شاهد هستیم که گفته می شود اینستاگرام قابلیت پرسش سوال در استوری را اضافه می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به آن داشته باشیم.

پرسیدن سوال در استوری اینستاگرام

پرسیدن سوال در استوری اینستاگرام

در استوری می توان خیلی کارها کرد! از تگ قیمت و جدیدا امکان اضافه کردن موسیقی بگیرید تا رای گیری های دارای دو پاسخ یا رای گیری های اسلایدری. یکی از مواردی که تا پیش از این نیز در استوری به صورت غیر رسمی انجام می شد را می توان پرسش هایی دانست که مطرح می شد و سپس کاربران با ریپلای کردن استوری، به آن پاسخ می دادند.

حالا گویا اینستاگرام می خواهد پرسش سوال در استوری را کمی سر و سامان بدهد. به تصویر بالا نگاه کنید، در یک کادر به خصوص شاهد پرسش خواهیم بود و سپس کادر پاسخ زیر آن وجود دارد. پاسخ ها می توانند طولانی باشند و از این نظر محدودیتی عنوان نشده است.

به این طریق پرسش های اینستاگرامی بیشتر از اینکه حالت نظرسنجی و رای گیری داشته باشد، حالت پاسخ های طولانی دارد. این ویژگی هنوز برای همه کاربران عرضه نشده اما فعلا روی نسخه اندروید برخی کاربران دیده شده است. فکر می کنید این قابلیت جدید اینستاگرام (Instagram) چقدر مفید باشد؟ از ان استقبال می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)