حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر نوت ۹ (Honor Note 9) با نمایشگر 6.9 اینچی لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، هواوی

شایعه شیائومی می مکس ۳ با نمایشگر ۶.۹ اینچی هنوز به تحقق نپیوسته است و دلیل را نمی‌دانیم چرا که تیزر رسمی رونمایی آن برای تاریخ ۴ مرداد بود.  این فبلت کم حاشیه که به لطف کم شدن حاشیه ها نمایشگر ۶.۹ اینچی را در خود جای داده بود به نظر می رسد که هنوز به بازار نیامده شایعه رقیب مستقیم آن از سوی زیر برند هوآوی یعنی آنر به گوش می رسد.  امروز در شایعه مدل آنر نوت ۹ (Honor Note 9) را می‌بینیم که با نمایشگر ۶.۹ اینچی در دست توسعه است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این شایعه را با هم مرور کنیم.

در حقیقت این شایعه نه تصویری از خود دستگاه دارند نه حتی از پنل جلویی و نه حتی از گلس نمایشگر است که بخواهیم بگوییم این دستگاه چه ظاهری خواهد داشت و در چه اندازه حدودی هست. در این شایعه تنها یک کارتون می‌بینیم که روی آن نمایشگر با پنل ۶.۹ اینچی وجود دارد. به تصویر اصلی مطلب نگاه کنید.

به نظر می‌رسد که هوآوی می‌خواهد با کم کردن حاشیه ها، حداکثر نمایشگری را که می توان روی مرز ابعاد یک موبایل هوشمند تولید کرد را به بازار عرضه کند. خوب این از چند جهت خوب است، کاربرانی که دوست دارند صفحه نمایش بسیار بزرگ اما همچنان قابل حمل را داشته باشند از این دستگاه می توانند استقبال خوبی بکنند.

درباره مشخصات سخت افزاری آنر نوت ۹ (Honor Note 9) هیچ اطلاعاتی در دست نیست اما می‌توان آن را دستگاهی در رده میان رده لوکس دانست.  نظر شما چیست فکر می‌کنید که بین آنر نوت ۹ و شیائومی می مکس ۳ رقابت خوبی پیش بگیرد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naranj

این چینی ها گند همه چی رو در میارن

Peiman

واقعا ۶,۹ اینچ برای کاربرای عادی خیلی زیاده ولی قطعا کاربرای خاص خودشو داره این محصول

Mortazavi

اگه 19:9 باشه که میشه کنترل تلوزیون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)