حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی ایکس ۲ (LG X2) با قیمت ۱۷۶ دلار در کره ای جنوبی معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | ال‌جی

زمانی ال جی در میان رده و پایین رده های خود خیلی خوب عمل می‌کرد. خانواده های LG L و LG K دستگاه متمرکزتر بودند که در چند نسل ارائه شدند اما LG X و LG Q آنچه که باید قوی عمل نکردند و تمرکز ال‌جی روی دستگاه‌ها بسیار پایین بود. حال به نظر می‌رسد که ال جی ایکس ۲ (LG X2) در کره جنوبی می خواهد نماینده ای در بازار پایین رده داشته باشد. هرچند که قیمت گذاری در بازارهای مثل کره اروپا و امریکا با قیمت گذاری در بازارهای مثل هند چین و کشورهای در حال توسعه متفاوت است و با شنیدن قیمت ۱۷۶ دلار و دیدن تصویر اصلی مطلب خیلی وسوسه نمی شوید، اما بد نیست با دستگاهی به نام ال جی ایکس ۲ (LG X2) آشنا شویم.

ال جی ایکس ۲ (LG X2) است که تنها در رنگ مشکی ارائه می شود

ال جی ایکس ۲ یک پایین رده به تمام معناست، از نمایشگر ۵ اینچی اچ دی آن بگیرید تا حافظه ۲ گیگابایتی رم و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی که با یک چیپست نام برده نشده اما از شرکت کوالکام تجهیز شده است. موضوع عجیب درباره ال جی ایکس ۲ (LG X2) است که تنها در رنگ مشکی ارائه می شود. اما موضوعی که خیلی از شنیدن آن تعجب نکردیم این است که تمرکز اصلی ال‌جی روی فروش این دستگاه در اپراتورهای کره جنوبی است. البته نه به این معنی که شما نتوانید ال جی ایکس ۲ را از فروشگاه های دیگر و به صورت آنلاک خریداری کنید ولی تمرکز مستقیما آنها روی فروش تحت اپراتور است. متاسفانه درباره عرضه این پایین رده ال جی در بازارهای دیگر هنوز اطلاعی در دست نیست.

دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین اصلی قابلیت های انجمن عکاسی خودکار در هنگام تشخیص چهره را نیز دارد. متاسفانه اندروید ۷.۱.۲ روی ال جی ایکس ۲ (LG X2) قرار دارد و البته باتری آن تنها ۲۵۰۰ میلی آمپر حجم دارد. هرچند که نسخه از سیستم‌عامل آن قدیمی است اما حجم باتری ۲۵۰۰ میلی آمپری برای این مشخصات سخت افزاری خیلی بد به نظر نمی رسد ولی جا داشت که کمی بیشتر باشد.

نظر شما درباره این پایین رده ال جی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)