حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی On جدید سامسونگ با نمایشگر AMOLED کم حاشیه عرضه خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ

همانطور که احتمالا می دانید خانواده گلکسی آن (Galaxy On) محصولات مخصوص بازار هند هستند که توسط فروشگاه Flipkart به فروش می رسند. هرچند که این محصولات در بازار هند طرفدار زیادی دارند و آنجا عرضه می شوند اما می دانیم که بازار ایران نیز با استقبال خوبی که از این دستگاههای با قیمت پایین دارد، احتمالا شاهد ورود غیر رسمی آنها به بازار باشیم. خانواده گلکسی آن (Galaxy On) را می توان خانواده گلکسی جی (Galaxy J) دانست که نمایشگر LCD دارند و این در کم شدن قیمت تاثیر ویژه‌ای داشته است. حالا در تیزر رسمی که تاریخ ۱۱ تیر را برای رونمایی رسمی از نسل جدید خانواده گلکسی آن تایید می‌کند احتمالاً تاییدیه استفاده از نمایشگر امولد را نیز شاهد هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این دستگاه های جدید سامسونگ بیشتر صحبت کنیم.

همانطور که تیزر بالا می بینید، هشتگ Always On می تواند به استفاده از نمایشگری با پنل AMOLED در گلکسی On جدید اشاره داشته باشد. این حدس ما به آن دلیل است که تا کنون هیچ موبایلی از سامسونگ بدون نمایشگر AMOLED قابلیت Always On را نداشته است. اینکه آیا نمایشگر مذکور با حاشیه کم نسبت تصویر ۱۸:۹ ارایه می شود یا نه، قبلا در شایعه ای تایید شده بود. اگر اینطور باشد احتمالا شاهد ری-برند شدن گلکسی J6 و گلکسی J8 باشیم.

البته در تیزر بعدی شاهد اشاره هایی به طراحی، ساعت، امنیت و چند وظیفگی می شود. در تصویر دیگری که پایین تر مشاهده می کنید، دوربین تکی دستگاه مشخص است:

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید گلکسی آن (Galaxy On) بتواند سامسونگ را در بازار هند کمک کند؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

باید با رقیب قدری مثل شیائومی بجنگند و قطعا استفاده از آمولد برای برجسته کردن این گوشی ها در مقابل ردمی5 و نوت5 هست که نمایشگر LCD دارند

Mortazavi

البته قیمت عالی و رابط کاربری روون و خوش آپشن و صفحه با کیفیت و دوربین دوگانه و البته بدنه فلزی بسیار با کیفیت ویژگی‌های سری ردمی5 و نوت5 و سایر میانرده های شیائومی هست که احتمالا حکم به برد این برند چینی باکیفیت میده

Naranj

خودت بریدی و دوختی و به قاضی رفتی و حکم دادی!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)