حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری شیائومی ردمی اس ۲ (Redmi S2) مشخص شد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | شیائومی، عمر باتری

شیائومی ردمی اس ۲ را می توان نسخه به روز شده و ترندی تر از شیائومی ردمی اس ۱ دانست. این دستگاه که با نمایشگر کم حاشیه، دوربین دوگانه و چیپست قوی تر و کم مصرف تر اسنپدراگون ۶۲۵ به جای اسنپ دراگون ۴۳۵ ارائه شده است، امروز در تستر باطری مورد بررسی قرار گرفته و در ادامه مطلب با هم آن را بررسی خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

هرچند باتری شیائومی ردمی اس ۲ ۴ هزار میلی آمپری نیست و یک نمونه ۳۰۸۰ میلی آمپری برای آن در نظر گرفته شده است اما به دلیل رزولوشن اچ دی پلاس و چیپست کم مصرف تر و بهینه تر به نظر می‌رسد که شیائومی توانسته با باتری حدود ۳۰۰۰ میلی آمپری نیز عمر باتری خوبی را ثبت کند. شما می‌توانید نتیجه تست عمر باتری شیائومی ردمی ۲ را در تصویر زیر ببینید:

عمر باتری شیائومی ردمی اس ۲

عمر باتری شیائومی ردمی اس ۲

مدت زمان وبگردی نزدیک به ۱۲.۵ ساعت و پخش ویدئوی ۱۲ ساعت می‌تواند یک رکورد خیلی خوب برای این دستگاه به شمار برود. همچنین مدت زمان مکالمه آن نیم ساعت از یک روز کامل کمتر است! امتیاز کلی ۹۲ نشان می‌دهد که می‌توان روی عمر باتری شیائومی ردمی اس ۲ حساب کرد.

اما اگر درباره سرعت شارژ شدن شیائومی ردمی اس ۲ بپرسید باید بگوییم که این میان رده اقتصادی شیائومی با شارژر ۱۰ واتی خود می‌تواند در مدت ۳۰ دقیقه ۳۰ درصد شارژ شود که نه خیلی سریع و نه خیلی کند به شمار می رود. به هر حال قطعاً این از سرعت شارژ شدن پایین رده های اقتصادی سامسونگ با شارژر ۵ واتی ارایه می شوند، خیلی بهتر است.

نظر شما درباره شیائومی ردمی ۲ چیست؟ فکر می کنید این عمر باتری برای شما راضی کننده است؟ چه دستگاهی را می‌شناسید که در این رده قیمتی چنین عملکردی را داشته باشد؟

 

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naranj

برای باتری ۳۰۰۰ خوبه

mTAAHAAm

اخیرا اخبار راجع به شیائومی در “ترنجی” زیاد شده.لازم دونستم چند مطلب را در مورد تجربه شخصی خودم از محصولات این شرکت بیان کنم.
من گوشی شیائومی را تنها دست بقیه دیدم که از نظر طراحی و کیفیت ساخت بدنه خیلی نزدیک به یکی از باندهای معروف بود. ولی در زمینه دستگاههای تصفیه هوا که اطلاعات و تجربه شخصی دارم این شرکت در همه زمینه ها از بدنه نانو ساخت ال جی تا نمایشگر ساخت سامسونگ و فیلترهای ساخت هانی ول استفاده می کنه.فن ها و سنسورها از شرکت های مطرح و امکانات و بازدهی در حد دستگاههای مشابه ولی با قیمت 5 یا 6 برابره.بطور کلی این شرکت در محصولاتی که من دیدم و کار کردم و مقایسه کردم به معنای واقعی سنگ تمام میذاره بعید نیست در صنعت گوشی هوشمند هم همینطور باشه.

دکتر رسول آریان

من یه پاوربانک ۲۰ هزار میلی آمپر ازش خریدم. یک سالی هست دارمش. هنوز با قدرت کار میکنه. قطع کن خودکار هم داره.

اما اغلب محصولات شیائومی هنوز شکل صادراتی ندارن. مثلا همین پاوربانک، یه چسب زده بودن به ورودی USB که معلوم باشه آکبنده. اومدم چسب رو کندم، دیدم اثر چسب روی بدنه باقی موند. رنگ دستگاه هم سفید بود، زشت شد. با پارچه و محلول تمیز کننده، افتادم به جونش، تا بعد یه ربع تمیز شد. قاعدتا نباید اینجور میبود. یه چسب سادس دیگه. باید راحت کنده میشد.

یا مثلا کاتالوگ هاش کلا چینی بود، بدون یک کلمه انگلیسی. وقتی محصول صادراتیه، قاعدتا باید زبان انگلیسی رو داشته باشه. انگار برای خودشون میزنن.
البته یه دوستی میگه که محصولات شیائومی معمولا دو جور بسته بندی داره. بسته بندی بین المللیش کاتالوگ انگلیسی هم داره. اما به هر حال انگار خیلی روی زبان چینی تعصب دارن. به زور میخوان تا جای ممکن چینی بنویسن. اون گوشی Mi Max هم که خریدیم، بسته بندیش اینجور بود.

اما در مورد پاوربانکش بگم که روی بدنه دستگاه نوشته، باتری ساخت LG است. حالا اینکه چرا برای باتری پاوربانکش دست به دامن LG کره شده، جای سوال داره.

به صورت کلی هنوزم شیائومی جای کار داره. هواوی تقریبا وضعیتش بهتره. توی عرصه بین المللی بهتر کار میکنه. من هنوز به شیائومی اعتماد زیادی ندارم. با اینکه از محصولاتشم خریدیم.

mTAAHAAm

واقعا دستگاههای تصفیه هواش کیفیت دارند.
در مورد باتری ال جی هم که فرمودی عرض کردم شیا تمام تلاشش اینه که بهترین ها را کنار هم بذاره،خواهرم هم بیش از دو ساله پاور بانکشو داره که عالیه.
در زمینه گوشی هم اغلب اوقات از پردازنده های کوالکام و LCDو باتری با کیفیت استفاده می کنه هرچند طراحی اصیل نداره و با توجه به سایت مرجع موبایل قیمت گوشیاش خیلی بالاست مثلا گوشی با پردازنده سری 600 قیمتش بیش از 3 میلیونه.

دکتر رسول آریان

این Mi Max که داریم، یه مشکل عجیب داره. نمیتونه به مودم ADSL از طریق فرکانس ۵ گیگاهرتز وصل بشه. کاری که یه سری گوشی های قدیمی میتونن انجام بدن. مودم ADSL من دو باند فرکانسی همزمان داره. فرکانس ۲.۴ و ۵ گیگاهرتز. این Mi Max نمیتونه مودم رو روی فرکانس ۵ گیگاهرتز پیدا کنه، فقط فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز رو میبینه. کاری که با گلکسی نوت ۳ و سونی اکسپریا L که گوشی های سال ۲۰۱۳ هستن، تست کردم و تونستن باند ۵ گیگاهرتز رو ببینن. جالب اینجاس که این Mi Max با برنامه زاپیا میتونه روی فرکانس ۵ گیگاهرتز فایل رد و بدل کنه، پس سخت افزارش رو داره، ولی معلوم نیست چرا فرکانس ۵ گیگاهرتز مودم رو نمیبینه. مودم TP-Link هست. حتی فیدبک هم داریم به شیائومی، فایده نداشت.

این چیزها رو دیدم که هنوز نسبت به شیائومی بدبین هستم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)