حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

همکاری بلک بری با CAT و LandRover برای تولید موبایل هایی از بیرون محکم و از درون ایمن

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | بلک‌بری

می دانیم که بلک‌بری در زمینه امنیت دستگاه های خود فعالیت ویژه ای دارد و موبایل های این شرکت معمولاً با چنین شاخصه ای شناخته می‌شوند. آنها حتی همکاری بیرون بر اندی با دیگر شرکت ها هم دارند و حالا در جدیدترین همکاری خود با شرکتهای CAT و LandRover همراه شدند تا موبایل‌های از بیرون محکم و از درون ایمن را طراحی و تولید کنند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شرکت بریتانیایی Bullitt Group که به عنوان Blackberry Secure شناخته می شود از جدیدترین همکاری خود با تولید کننده های موبایل های سخت جان رونمایی کرد. وقتی نام دستگاه‌های CAT یا LandRover به میان می‌آید ناخودآگاه ذهن ما به سمت دستگاه‌های ضمخت، بزرگ اما بسیار مقاوم می رود. این دستگاه ها که عموماً در شرایط کاری به کار می رود که نیاز به تامین امنیت وجود دارد متاسفانه تاییدیه امنیتی ویژه‌ای برای خود ندارند. حال با امضاء این تفاهم نامه بین بلک بری و این دو شرکت فروش آنها می تواند بهتر باشد.

این تفاهم‌نامه برای بلک بری کم ارزش زیادی دارد چرا که شرکت‌های CAT و LandRover در ۱۰۰ کشور جهان فروش می رسند و این سد کشور در چهار قاره وجود دارند که سبب گسترش فعالیت‌های Blackberry Secure نیز می شود.

به این صورت یک بسته کامل برای کسب و کارهای سخت و پر حساسیت از نظر امنیت ارایه خواهد شد. نظر شما درباره این رده بندی دستگاه ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اصلاح شود: سد، صد.

به نظرم خود بلک بری Keyone به اندازه کافی محکم هست. مگه میخوایم چیکارش کنیم؟ مگه جنگه!
مگر برای افراد خاص، مثل نظامی ها یا کوه نوردها.

یه نمایشگر کوچیک ۴.۵ اینچ گذاشته روی گوشی، با یه صفحه کلید بزرگ. دیگه میخواد چی بشه؟ باور کن بیوفته زمین هیچیش نمیشه. برندهای دیگه دو طرف شیشه کار کردن، با نمایشگرهای بزرگ، عین خیالشون نیس. بعد بلک بری با این مدل طراحی نگران سقوط آزاد گوشی هاشه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)