حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

درون توپ جام جهانی 2018 مسکو چیست؟

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | تماشا کنید، فناوری‌های نوین

جام جهانی 2018 یکی از آن جام جهانی ها است که فوتبال را بیشتر از پیش با فناوری پیوند داده است. یکی از این فناوری را می تواند در توپ جام جهانی 2018 مسکو دانست که برای خیلی کاربران جذاب شده است. نظرتان چیست آن را بشکافیم و درونش را ببینیم؟! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم درون توپ جام جهانی 2018 مسکو چیست؟

توپ جام جهانی 2018 مسکو

چیپست توپ جام جهانی 2018

چیپست توپ جام جهانی 2018

توپ جام جهانی 2018 را آدیداس تهیه کرده و در قسمتی که می بینید، علامت وجود یک چیپست چاپ شده است. ما از قبل می دانیم که توپ تلستار آدیداس دارای یک میکروچیپ است که می تواند موارد مختلفی را از جمله سرعت توپ و مسیر آن بررسی کند اما اینکه دقیقا این چپست کجای این توپ است؟ درون توپ جام جهانی 2018 مسکو چیست؟ و آیا این توپ 2000 دلاری را که شما می توانید از بازار هم تهیه کنید، این چیپست را خواهد داشت یا فقط نمونه های مورد استفاده در جام جهانی از آن استفاده می کنند؟ سوال هایی است که در ذهن مخاطبین وجود دارد.

در ادامه ویدیویی از پدر و پسر دوست داشتنیِ Whats inside یوتیوب را خواهیم دید که 3 توپ از ادوار مختلف جام جهانی را باز می کنند تا درون آن ها را ببیند، مقایسه کنند و به دنبال چیپست توپ جام جهانی 2018 مسکو که ساخت آدیداس است و توپ تلستار آدیداس نام دارد، می گردند.

همانطور که دیدید، چیپست همان جایی که باید باشد هست. هنوز دقیقا مشخص نیست که این چیپست توپ جام جهانی 2018 مسکو چطور انرژی خود را تامین می کند و آیا راهی به جز NFC برای ارتباط با دستگاه مادر دارد یا خیر اما فناوری جالبی است که دوست داشتیم درباره آن با هم در ترنجی صحبت کنیم. فکر می کنید چرا این توپ باید 2000 دلار قیمت داشته باشد؟!

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

وای باورم نمیشه یعنی تو اون توپ دوره اول جام جهانی پراز مُشما بود ?????

جالب بود. مرسی.

AliRastgoo

خخخ چه چیزا ولی دستتون درد نکنه لطفا از این جور مطالب متفرقه بیشتر بزارین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)