حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شکایت هوآوی از سامسونگ برای استفاده بدون اجازه از فناوری های مخابراتی این شرکت

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، هواوی

شکایت برای استفاده از پتنت های مختلف شرکت ها عموما وجود دارد و این بار چنین مشکلی بین سامسونگ و هوآوی پیش آمده است. جالب اینکه در این دعوای حقوقی هوآوی شاکی است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره شکایت هوآوی از سامسونگ برای استفاده بدون اجازه از فناوری های مخابراتی این شرکت بیشتر صحبت کنیم.

هوآوی و سامسونگ از سال 2016 این دعوا را آغاز کرده اند. هوآوی دو شکایت از سامسونگ یکی در ایالات متحده امریکا و دیگری در چین پر کرده که هر دو در زمینه استفاده بدون اجازه از فناوری های مخابراتی این شرکت توسط سامسونگ است.

این دعوی قضایی آگاهی ما را نسبت به رهبری در حال ظهور سیستم قضایی چین در قبال نقض قوانین حق ثبت اختراع بالا می برد. نقش رهبری تنها راه سریع و قابل اطمینان است که در آن پرونده تصمیم گرفته شد. هوآوی ادعا کرد که سامسونگ از فناوری ارتباطات مخابراتی خود بدون مجوز استفاده کرده و به طور نامعمولانه وارد شدن به یک توافق نامه مجوز را به تأخیر انداخته است. سامسونگ اتهامات را رد کرد و Huawei را متهم کرد که هزینه های صدور مجوز را “بسیار” افزایش می دهد. با این حال، یک دادگاه چینی سامسونگ را محکوم کرد و دستور داد که شرکت های وابسته به چینی سامسونگ را از تولید و فروش گوشی های هوشمند 4G LTE در چین حذف کند.

برند سامسونگ

برند سامسونگ

طبق گفته وکیل پکنی، اریک رابینسون که ثبت اختراع کوالکام را پیگیر بود، این اولین بار است که این نوع از وضعیت در حال افزایش است. از آنجایی که دادگاه ایالات متحده هنوز در مورد این موضوع تصمیم گیری نمی کند، اجرای قانون، موضوعی می شود. با این حال، قاضی ایالات متحده دستور داد که هوآوی نباید پیروزی خود را در برابر سامسونگ در چین عملی کند، زیرا اساسا سامسونگ را مجبور به پذیرش درخواست های هوآوی برای هزینه های مجوز می کند. اما شک دارند که هواوی قدرت را داشته باشد که اجرای قضاوت را متوقف کند، زيرا دادگاه مجبور است که آن را اجرا کند.

به گفته ریچارد وری، یک وکیل در لندن و رئیس پیشین دادگاه نوکیا، “دادگاه های چینی از رتبه “چهارم یا پنجم” برخوردار هستند که یک شرکت جهانی برای دادرسی های حقوقی در نظر گرفته می شود. اکنون دومین پس از ایالات متحده است و شاید حتی پیش از ایالات متحده حرکت کند، بنابراین اکنون شما آن را به عنوان انجمن اصلی خود در نظر می گیرید. ”

تأثیر دولت کمونیست چینی بر قوه قضائیه نمی تواند نادیده گرفته شود. دادگاه های چین می توانند مقصد بعدی برای ثبت پرونده های دعاوی حقوقی باشند، زیرا ممکن است زمان بیشتری برای پیشبرد عدالت فراهم شود.

به صورت کلی به نظر می رسد که سامسونگ در چین دچار مشکل قابل توجهی است و دلیل را می توان در این دید که هوآوی خود را قدرتمند تر می کند.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
3INA

دیگه مونده هواوی که همه ی محصولاتش‌ پر‌از نشانه های کپی از شرکت های دیگه هست بخواد شکایت‌کنه‌

?

چه ترجمه بدی بود. انگار گوگل ترنسلیت ترجمه کرده!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)