حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی جی 8 احتمالا با نمایشگر 4K تجهیز شود

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | ال‌جی

ال جی یکی از شرکت های معتبری است که رزلوشن QHD را برای اولین بار به بازار جهانی و در مقیاس بزرگ ارایه کرد. هر چند نمایشگر ال جی جی 3 اصلا آن چیزی که باید نبود اما به هر حال رزلوشن QHD داشت. به لطف سونی چند سالی هست که رزلوشن 4K برای موبایل دیگر آنقدر غیر قابل باور نیست، اکسپریا زد 5 پریمیوم اولین موبایل 4K جهان با چگالی تصویر +800 پیکسل در هر اینچ مربع بود که بعید می دانم دیگر شرکت ها به این زودی ها به چنین چگالی تصویری دست پیدا کنند، چون اندازه نمایشگرها به بالای 6 اینچ رسیده است اما به هر حال جالب است که بدانیم ال جی جی 8 (LG G8) احتمالا با نمایشگر 4K تجهیز شود! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ال جی امسال راهبرد سردرگمی دارد یا حداقل ما آن را اینطور می بینیم. خروج از برخی بازارها، تعدد در ارایه پرچمدارها، تاخیر در عرضه، تبدیل شدن از یک شرکت نوآور و پیشرو به یک شرکت ادامه دهنده راه دیگر شرکت ها و در نهایت قیمت گذاری های عجیب و غریب از مواردی است که دست به دست هم می دهد تا نتوان دیگر به ال جی اعتماد کرد. نه ال جی جی 7 تینکیو و نه حتی ال جی وی 35 تینکیو نتوانسته اند نظر مخاطبان را آنطور که باید به خود جلب کنند و حالا گویا قرار است ال جی برای پرچمدار 2019 خود که احتمالا الجی جی 8 (LG G8) چیزی حدود 10 ماه دیگر عرضه خواهد شد، نمایشگری به رزلوشن 4K در نظر بگیرد!

سال 2019 سالی است که احتمالا گلکسی اس 10 هم با نمایشگری با رزلوشن بیشتر از QHD+ یا 3K که در گلکسی اس 9 استفاده شد عرضه شود اما تایید نشده که یک پنل 4K را شاهد خواهیم بود. به این ترتیب به نظر می رسد پس از موج AR یا همان واقعیت که افزوده که این روزها خیلی درگیر آن هستیم، سال 2019 برای واقعیت مجازی یا همان VR سال تعیین کننده ای باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این موضوع بتواند در فروش ال جی تاثیر بگذارد؟ در حال حاضر اکثر پرچمدارها از رزلوشن FHD استفاده می کنند!

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
s.p.a.r.r.o.w

بنظرم این رزولوشن فور کی تو پرچمدارا گسترش پیدا کنه خیلی خوبه البته در کنارش قابلیت تغییر رزولوشن هم باشه.
.
امیدوارم الجی درکنار استفاده از رزولوشن 4k فکری هم به حال باتری کرده باشه چون سری جی الجی از لحاظ باتری همیشه افتضاح بوده.

Peiman

دقیقا . الجی همینطوریش باتریاش نابودن وای به حال اینکه صفحه ۴k بزاره

دکتر رسول آریان

موافقم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)