حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برترین محصولات کولرمستر در نمایشگاه کامپیوتکس 2018

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سخت‌افزار

کولرمستر به عنوان برترین سازنده خنک‌کننده پردازنده‌ها، قطعات رایانه و لوازم جانبی، برخی از محصولات شاخص خود را در نمایشگاه کامپیوتکس 2018 تایوان معرفی خواهد کرد. 

کیس

حداقل 7 مدل از کیس‌های کولرمستر شامل مدل جدید MasterCase H500M به نمایش گذاشته می‌شوند و غرفه این شرکت از این نظر پربار خواهد بود. این کیس‌های جدید علاوه بر تغییرات قابل‌توجهی که در طراحی ظاهری داشته‌اند از نظر فناوری‌ نیز پیشرفت کرده‌اند. کولرمستر مدل‌های جدید را در کنار مدل‌های فعلی خود به نمایش خواهد گذاشت همچنین از یک سری کاملا جدید نیز در کامپیوتکس امسال رونمایی خواهد شد. 

منبعتغذیه

کولرمستر دو منبع‌تغذیه جدید را در نمایشگاه کامپیوتکس امسال در غرفه خود معرفی می‌کند. سری V Platinum نماینده گروه‌ جدیدی از منابع تغذیه این شرکت در رده 80 پلاس پلاتینوم است که از حدود 3 سال پیش که مدل‌های V1200 Platinum معرفی شدند تا کنون در این گروه محصول جدیدی معرفی نشده بود. ضمن اینکه کولرمستر از سری تازه‌ای تحت عنوان XG رونمایی خواهد کرد. 

خنککنندهها

کولرمستر به عنوان برترین ارائه‌دهنده راه‌حل‌های خلاقانه حرارتی، نسخه به روز شده‌ای از محصول نامدار خود  Hyper 212 را معرفی خواهد کرد. همچنین یک خنک‌کننده مایع (AiO) را در غرفه خود به نمایش خواهد گذاشت که شامل یک پمپ شفاف برای مشاهده عملکرد داخلی خنک‌کننده است. کولر مستر در نمایشگاه امسال برای اولین بار طی دو دهه طراحی و ساخت محصول در رده خنک‌کننده‌ها، از یک خنک‌کننده ترموالکتریک (TEC) در گروه کولرهای مایع رونمایی خواهد کرد. 

لوازم جانبی

کولرمستر سری CK را امسال معرفی می‌کند که شامل 6 مدل کیبورد جدید است و در این گروه از مدل‌های باریک با کلیدهای Cherry MX تا یک کیبورد منحصربه‌فرد با طراحی سایز 60 درصدی و موارد دیگر دیده می‌شود. همچنین برای اولین بار کیبورد بدون کلید مخصوص گیمینگ MK730، هدست MH752 با صدای فراگیر 7.1 کانال مجهز به باکس کنترل داخلی و هدفون‌های داخل گوشی MH710 به نمایش گذاشته خواهند شد. بازدیدکنندگان می‌توانند در گیم‌پاد تعاملی غرفه کولرمستر، مدل‌های سری M800 مانند AIMPAD™ را امتحان کنند. 

نرمافزار MASTERPLUS+

با افزایش سطح دیجیتال در کاربردهای قطعات، کنترل‌های نرم‌افزاری اهمیت بیشتری پیدا کرده‌اند. به همین دلیل کولرمستر بر راه‌حل‌های نرم‌افزاری تمرکز کرده است تا کاربران بتوانند بر عملکرد و سیستم‌های نورپردازی‌ قطعات رایانه خود نظارت و کنترل داشته باشند. امسال در نمایشگاه کامپیوتکس نسخه بتا نرم‌افزار کاربردی MasterPlus+ برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته می‌شود. 

فعالیتها

کولرمستر در نمایشگاه کامپیوتکس امسال میزبان چندین فعالیت زنده در غرفه خود خواهد بود. Wizerty اورکلاکر مشهور فرانسوی، با استفاده از نیتروژن مایع (LN2) فرآیندهای اورکلاکینگ را در سطح پیشرفته اجرا خواهد کرد که به صورت زنده نیز منتشر می‌شود. گیم‌پاد تعاملی کولرمستر نیز برای طرفداران بازی با چندین عنوان گیم قابل استفاده است تا بازدیدکنندگان بتوانند لوازم جانبی جدید کولرمستر را امتحان کنند. 

در نمایشگاه امسال قطعا چندین پروژه مادینگ هم به نمایش گذاشته خواهد شد که یکی از آنها پروژه همکاری با Nhenhopiohach با طراحی منحصر به فرد ماژولار است. طراحی او قبلا با پروژه Crosshairs افتخارات زیادی در Battlegrounds™ BATTLEMODS Asia Tour 2017 کسب کرده بود. این طراحی اختصاصی ممکن است منجر به تولید یک محصول خاص در آینده شود و به کاربران امکان می‌دهد بتوانند سیستم خود را تنها در چند ثانیه میان کیس‌های مختلف جابجا کنند بدون اینکه نیازی به جداسازی قطعات داشته باشند. 

کولرمستر اعلام کرده است این موارد تنها بخشی از فعالیت‌های این شرکت در نمایشگاه کامپیوتکس امسال خواهد بود و آنها اطمینان دارند غرفه کولرمستر در نمایشگاه امسال قطعا ارزش بازدید را خواهد داشت.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)