حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی Y5 پرایم 2018 خیلی بدون سر و صدا معرفی شد: همان آنر پلی 7

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | هواوی

باور کنید! هوآوی Y5 پرایم 2018 همان آنر پلی 7 (Honor Play 7) است که به جای لوگوی آنر، لوگوی هوآوی را دارد و تمام! هر چند کاربران ترنجی خیلی علاقه ای به این موبایل 95 دلاری که نمایشگر 18:9 دارد و با تشخیص چهره باز می شود نشان ندادند اما تنها موضوعی که سبب می شود ما درباره دوقلوی همسان آن در هوآوی بنویسیم، سیاست گیج کننده این شرکت چینی است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره هوآوی Y5 Prime 2018 بیشتر بخوانیم.

گاهی اوقات فقط بحث شباهت کلی است اما علاوه بر شباهت کلی بین هوآوی Y5 پرایم 2018 و آنر پلی 7 باید بدانید حتی ابعاد هر دو دستگاه دقیقا برابر 146.5*70.9*8.3 میلی متر و وزن 142گرم است. باتری 3020 در هر دو دستگاه یکسان بوده و مشخصات سخت افزاری مو نمی زند. یعنی مشخصات سخت افزاری هوآوی Y5 پرایم 2018 عبارت خواهد بود از نمایشگر 5.45 اینچی به رزلوشن +HD و نسبت تصویر 18:9 عرضه خواهد شد که می تواند برای آن رده قیمتی خیلی جذاب باشد. این نمایشگر نسبتا کم حاشیه با شیشه 2.5D پوشانده شده که ظاهری امروزی تر به دستگاه می بخشد، موضوعی که اپل با آیفون 6 به موبایل ها اضافه کرد.

چیپست مدیاتک MT6739 به همراه سیستم عامل اندروید 8.1 و رابط کاربری EMUI 8.1 همراه آنر پلی 7 ارایه خواهند شد که شاید چیپست خیلی جذابی نباشد اما به روزبودن سیستم عامل می تواند خبر خوبی باشد. این چیپست 4 هسته ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز و هسته هایی از نوع Cortex-A53 دارد. شکاف که مربوط به دو سیم کارت و یک کارت حافظه است ارایه می شود و این موضوع نیز برای خریداران رده اقتصادی عموما یک فاکتور با اهمیت به شمار می رود. حافظه داخلی 16 گیگابایت و حافظه رم 2 گیگابایت در نظر گرفته شده است.

دوربین اصلی آنر پلی 7 برابر 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است که هر دو با یک فلاش LED همراه هستند و برای چنین رده قیمتی واقعا خوب است. با وجود باتری 3020 میلی آمپری اما ابعاد و وزن دستگاه در اندازه مناسبی نگاه داشته شده است. ابعاد آنر پلی 7 برابر 146.5*70.9*8.3 میلی متر و وزن آن 142 گرم است. رنگ های هوآوی Y5 پرایم 2018 همانطور که بالاتر دیدید، آبی، طلایی و مشکی است.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

مشخصه چرا بی سرو صدا?
هواوی سالی دو سه تا پرچمدار میزنه دویست سیصد تا میان رده و پایین رده.که نود درصد انها مشابه هم هستند شده قضیه پراید خودمون که جای ترمز دستی را عوض میکنه اسم جدید میزنه.
البته از حق نگذریم بهترین و اقتصادی ترین میان رده ها متعلق به هواوی هست و بسیار موفق عمل کرده است و تقریبا میان رده برندهای معروف را داره به زیر سایه خود میبرد.
اما ای کاش مثل ناچ بالای گوشی که اصطلاحا همه از اپل تقلید کردن البته بعد از استارت اون توسط دو برند دیگر در بحث میان رده هم از اپل پیروی میکردن و فقط سالی دو سه تا میان رده میزدن

دکتر رسول آریان

نمیشه. چون اپل اکوسیستم خودش رو داره‌. اپل بی رقیبه. هر کسی IOS بخواد، مجبوره که حتما آیفون بخره. در اندروید داستان فرق داره. برای دست گرفتن بازار مجبوری زیاد گوشی تولید کنی. کاری که سامسونگ و هواوی انجامش دادن و شدن پرچمداران اندروید در بخش فروش. الان سامسونگ اوله و هواوی دوم.

Shiral

در بحث میان رده ایا سامسونگ در کل بالاتره یا هواوی؟من فکر میکردم هواوی موفق تر باشه.بیشتر به دلیل سیاست های مناسب قیمت گذاری.اما منبع موثق ندارم

دکتر رسول آریان

معمولا آمار کلی میدن. پایین رده و میان رده و بالارده.

اونایی که میخوان سامسونگ رو بکوبن، میگن پرچمداراش کم فروخته، با میان رده و پایین رده جبران کرده. اونایی که طرفدار برندهای چینی هستن، میگن میان رده های هواوی و شیائومی به صرفه تره.

بالاخره سامسونگ چی فروخته که آمار فروش ۲۰۱۷ اون در کل اول شده؟ قطعا توی هر دسته خوب بوده اما من آمار تفکیکیش رو ندارم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)