حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه اونجرز وان پلاس 6 را ببینید، تنها 31 دلار گران تر از نسخه عادی

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | تماشا کنید، وان‌پلاس

اینکه شرکت های مختلف برای فروش بهتر و دیده شدن بهتر محصولات خود با یکدیگر همکاری دوجانبه داشته باشند اصلا موضوع عجیبی نیست اما اینکه خروجی این همکاری چه چیزی باشد و آیا واقعا ارزشش را دارد یا نه، نکته مهمی است که باید با بررسی محصول نهایی نظر دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نسخه اونجرز وان پلاس 6 را ببینید.

وان پلاس 6 اونجرز

وان پلاس 6 اونجرز

این نگاهی است نزدیک به بزرگترین تفاوت در طراحی وان پلاس 6 عادی با وان پلاس 6 اونجرز. قاب پشتی گوشی دارای الگویی است که شبیه فیبر آرمید یعنی مواد مصنوعی قوی استفاده شده توسط ارتش برای زره بدن است. لوگو اونرجز و مارول (Marvel) نیز پایین قاب پشتی قرار دارد که به رنگ طلایی است. لوگو وان پلاس نیز با رنگ طلایی روی قاب پشتی قرار گرفته است. دکمه اسلایدرطور کنار دستگاه رنگ طلایی دارد و با قالب کلی دستگاه یک رنگ شده است.

علاوه بر این تغییر ظاهری، بسته بندی نیز با تغییر ظاهری خود، مواردی اضافه تر هم همراه دارد. حالا قاب ژله ای شفاف ساده درون جعبه وان پلاس 6 عادی جای خود را به یک قاب مستحکم و برجسته داده است که می تواند برای علاقه مندان جذاب باشد. در ادامه تیزر کوتاه معرفی وان پلاس 6 نسخه اونجرز را با هم خواهیم دید:

قیمت نسخه اونجرز وان پلاس 6 خیلی مناسب و جذاب است. با قیمت حدود 660 دلار می توانید صاحب یک وان پلاس پلاس 6 نسخه اونجرز شوید و این نسخه دارای حافظه داخلی و رم به ترتیب 256 و 8 گیگابایتی است! نظر شما چیست؟ این نسخه را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)