حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس 8 لایت قرمز و مشکی در رندرهای رسمی لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

حدودا پنج روز پیش بود که در ترنجی خواندیم گلکسی اس 8 لایت (Galaxy S8 Lite) با نمایشگر Infinity Display دو لبه خمیده در سازمان TENAA چین لو رفت! همچنین دو روز پیش بود که رنگ قرمز گلکسی اس 9 را دیدیم و حالا وقت آن است که نقطه اشتراک این دو شایعه را با هم ببینیم! هر چند این خبر خیلی جدید نیست اما در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به گلکسی اس 8 لایت قرمز و مشکی داشته باشیم که در رندهای رسمی لو رفته است.

گلکسی اس 8 لایت مشکی

گلکسی اس 8 لایت مشکی

همانطور که در تصویر اصلی مطلب و تصویر بالا می بینید، گلکسی اس 8 لایت به صورت کلی طراحی مشابه گلکسی اس 8 را دارد با این تفاوت که حسگر ضربان قلب روی قاب پشتی آن دیده نمی شود. در حقیقت اگر بخواهیداز قاب پشتی به آن نگاه کنید این تنها تفاوتی است که می تواند به تمایز دادن بین این دو دستگاه کمک کند. متاسفانه هیچ نمایی از رو به روی گلکسی اس 8 لایت نشان داده نمی شود ولی با دقت به تصویر پایین می توانید حضور دکمه بیکسبی (Bixby) را ببینید:

گلکسی اس 8 لایت قرمز

گلکسی اس 8 لایت قرمز

از نظر سخت افزاری گلکسی اس 8 لایت با چیپست اسنپدراگون 660 با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی که قابل ارتقا با کارت حافظه جانبی است ارایه می شود. دوربین ها انتظار می رود که این بار برای دوربین اصلی ارتقا در اندازه تصویر‌ (و نه لزوما در کیفیت) به 16 مگاپیکسل و دوربین سلفی دارای فوکوس خودکار 8 مگاپیکسلی به کار رود. با توجه به مشخصات لبه بالای دستگاه حدس حضور حسگر عنبیه چشم نیز خیلی بیراه نیست.

بلوتوث 5.0، اندروید 8.0 و باتری 3000 میلی آمپری از دیگر مشخصات قابل ذکر گلکسی اس 8 لایت است. هنوز درباره قیمت و زمان عرضه هیچ اطلاعات دقیقی وجود ندارد اما مشخصا این تلاش سامسونگ می تواند در جهت کمک به از این بیشتر از دست ندادن سهم بازار چین باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی اس 8 لایت بتواند میان رده لوکس خوبی برای سامسونگ باشد؟ به نظر ما قطعا این دستگاه بهتر از گلکسی A8 2018 است اما این بهتر بودن را قیمت مشخص می کند، نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

چرا اس ۹ لایت معرفی نمیکنه به جای اس ۸؟??

دکتر رسول آریان

ممکنه روی فروش S9 اثر منفی بذاره.

abolfazlbt

ای کاش حسگر اثر انگشتش پایین بود.که میشد اس ۹ لایت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)