حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موبایلی از شیائومی با چیپست اسنپدراگون 638 در بنچمارک گیک بنچ لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | پردازشگرها، شایعات، شیائومی

شیائومی اولین شرکتی بود که با چیپست اسنپدراگون 636 شرکت کولکام موبایلی را به بازار عرضه کرد. پس از ردمی نوت 5 شرکت های دیگر از این چیپست استفاده کردند. حالا بنچمارکی از دستگاه معرفی نشده شیائومی با چیپست معرفی نشده کوالکام (!) دیده شده که بررسی آن خالی از لطف نیست. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بنجمارک اسنپدراگون 638

بنجمارک اسنپدراگون 638

همانطور که در تصویر بالا بنچمارک گیک بنچ دستگاهی به نام شیائومی والتینو (Xiaomi Valentino) را می بینید، چیپستی ناشناس به نام SDM638 برای آن عنوان شده است. اگر به یاد داشته باشید کوالکام کدنام محصولات خود را ساده تر از قبلا که MSM XXXX نامیده می شد، قرار داده و حالا به راحتی می توان فهمید نام تجاری آن چیست. کد SDM638 معادل اسنپدراگون 638 است و این چیپست هنوز رسما معرفی نشده است.

امتیاز بنچمارکی آن در بخش تک هسته ای کمی بهتر از اسنپدراگون 636 و پایین تر از اسنپدراگون 820 است. به نظر می رسد که با چیپست گرافیکی حدود قدرت Adreno 509 نیز همراه شود. به مشخصات موبایل میان رده شیائومی بازگردیم. این میان رده شیائومی که احتمالا در دسته بندی میان رده های لوکس قرار بگیرد، 6 گیگابایت حافظه رم دارد و این خیلی خوب است. شیائومی در حال حاضر Xiaomi Redmi S2 را با چیپست اسنپدراگون 625 در دست توسعه دارد و 3 روز دیگر معرفی رسمی خواهد شد.

کوالکام نیز دو ماه پیش خانواده اسنپدراگون 700 رسما توسط کوالکام را معرفی کرد که بهره مندی از هوش مصنوعی بزرگترین نقطه قوت آن هاست اما هنوز روی دستگاهی استفاده نشده است. انتظار می رود سری 700 اسنپدراگون روی میان رده های نیمه دوم سال 2018 استفاده شود

همانطور که توجه دارید، سیستم عامل دستگاه در حال تست اندروید 8.1 است. به صورت کلی این دستگاه می تواند به نوعی حوالی شیائومی می 6 ایکس باشد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید این مشخصات برای چه دستگاهی از شیائومی باشد و اسنپدراگون 638 می تواند یک آپدیت قابل توجه نسبت به نسل های قبلی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
vahid1370b

کسایی شیاموی دارن نظر بدن میشه بهش اعتماد کرد؟

hasanDizghandi

من تا به حال 10 یا 11 تا دستگاه شیائومی خریدم. کاملا راضی هستم. البته سابقه استفاده از اونها در حدود یک سال و نیمه ولی خب، اگه فروم شیائومی برید می بینید کسایی هستن که مدلهای 6 سال پیش رو دارن و هنوز واسه اونها داره آپدیت می ده
از لحاظ قیمتی هم دستگاه هاش قیمت های عالی دارن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)