حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس 8 لایت (Galaxy S8 Lite) با نمایشگر Infinity Display دو لبه خمیده در سازمان TENAA چین لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

بیش از یک هفته پیش بود که درباره اینکه آیا گلکسی ای 8 استار (Galaxy A8 Star) و گلکسی اس 8 لایت نام مدل های SM-G8850 و SM-8750 خواهند بود، صحبت کردیم. در آن مطلب تصویری دوست نداشتنی از گلکسی اس 8 استار (Galaxy A8 Star) منتشر شده بود اما هیچ دیدی نسبت به گلکسی اس 8 لایت (Galaxy S8 Lite) نداشتیم. امروز گلکسی اس 8 لایت (Galaxy S8 Lite) در سازمان TENAA چین لو رفته و این دید را به ما می دهد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره گلکسی اس 8 لایت بیشتر بدانیم.

تصویری که به عنوان تصویر اصلی مطلب به آن نگاه می کنید دستگاهی است که شاید گلکسی اس 8 لایت (Galaxy S8 Lite) باشد. همانطور که از نام دستگاه پیداست انتظار داریم طراحی شبیه به گلکسی اس 8 داشته باشد. اینکه چرا “گلکسی 8 لایت” و چرا “گلکسی اس 8 مینی” نه را می توان در بازار هدف دید. احتمال دارد گلکسی ای 8 استار (Galaxy A8 Star) و گلکسی اس 8 لایت مثل خانواده گلکسی سی (Galaxy C) دستگاه هایی باشند انحصارا برای بازار چین و در بازار چین برای موبایلی که نسخه کوچک شده یک پرچمدار باشد بیشتر از عنوان لایت استفاده می شود!

اولین موبایل میان رده سامسونگ با نمایشگر دو لبه خمیده

گلکسی اس 8 لایت (Galaxy S8 Lite) که نمی دانیم چرا وقتی گلکسی اس 9 در بازار جولان می دهد و دوره گلکسی اس 8 به نوعی تمام شده است، با این نام می خواهد عرضه شود اما به هر دلیلی هست همانطور که گفتیم طراحی بسیار شبیه به گلکسی اس 8 دارد و این خوب است! در حقیقت گلکسی اس 8 لایت می تواند عنوان اولین موبایل میان رده سامسونگ با نمایشگر دو لبه خمیده را نیز از آن خود کند. اندازه این نمایشگر 5.8 اینچ و برابر اندازه نمایشگر گلکسی اس 8 است و رزلوشن آن برابر FHD+ و کمتر از گلکسی اس 8 در نظر گرفته شده است. قاب پشتی نیز کاملا شبیه به گلکسی اس 8 شیشه ای و دو لبه خمیده است که متاسفانه عادت حسگر اثرانگشت در نقطه کرنر را از یاد نبرده است!

از نظر سخت افزاری چیپست اسنپدراگون 660 با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی که قابل ارتقا با کارت حافظه جانبی است ارایه می شود. دوربین ها انتظار می رود که این بار برای دوربین اصلی ارتقا در اندازه تصویر‌ (و نه لزوما در کیفیت) به 16 مگاپیکسل و دوربین سلفی دارای فوکوس خودکار 8 مگاپیکسلی به کار رود. با توجه به مشخصات لبه بالای دستگاه حدس حضور حسگر عنبیه چشم نیز خیلی بیراه نیست.

بلوتوث 5.0، اندروید 8.0 و باتری 3000 میلی آمپری از دیگر مشخصات قابل ذکر گلکسی اس 8 لایت است. هنوز درباره قیمت و زمان عرضه هیچ اطلاعات دقیقی وجود ندارد اما مشخصا این تلاش سامسونگ می تواند در جهت کمک به از این بیشتر از دست ندادن سهم بازار چین باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی اس 8 لایت (Galaxy S8 Lite) دستگاه موفق باشد؟ اگر در بازار جهانی عرضه شود رقبتی به خرید آن دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

اگه قيمتش خوب باشه بنظر من از اي٨ ٢٠١٨ بهتره چون پردازنده بهتري داره و پرچمدار طور تره البته واسه كساني كه به صفحه اج علاقه دارن خوبه

Peiman

موافقم ، مخصوصا از نظر طراحی خیلی سر تره

mega08

بزرگترین اشتباهش اینه ک طراحی پشت s8 بخواد تکرار کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)