حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به زودی استیکر واتس اپ و قابلیت مکالمه ویدیویی گروهی در واتس اپ ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار

پیشاپیش از اینکه تیتر را به این صورت “به زودی استیکر واتساپ (یا واتس آپ) و قابلیت مکالمه ویدیویی گروهی در واتساپ (واتس آپ) ارایه می شود” نمی خوانید ممنونم و همچنان ممنونم که می خواند واتس اَپ! بسیار خوب، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا دو قابلیت ویژه واتس اپ که در کنفرانس F8 فیس بوک معرفی شده اند، را بیشتر بشناسیم.

بیشتر خوانید: ساخت استیکر واتس اپ با نرم افزار Sticker Studio

شاید جالب باشد بدانید انتظار می رود حدود 5000 توسعه دهنده فیس بوک در کنفرانس F8 این شرکت، شرکت کنند و این واقعا عدد بزرگی است. می دانیم فیس بوک دو سرویس بزرگ دیگر از جمله واتس اپ و اینستاگرام را خریده است و قطعا انتظار داریم اخباری درباره این دو سرویس محبوب نیز از کنفرانس F8 فیس بوک منتشر شود. ابتدا اجازه بدهید در این مطلب به واتس اپ بپردازیم.

استیکر واتس اپ

استیکر واتس اپ

واتس اپ امکانات خوبی دارد که البته به صورت کلی کم کند به نظر می رسد ولی با توجه به 450 میلیون کاربر فعال روزانه (با تعداد کاربر کلی اشتباه نگیرید) و رمزگذاری دو طرفه پیش فرض این پیام رسان می توان آن را منطقی دانست که جای بهتر شدن دارد. یکی از ضعف های موجود در واتس اپ عدم وجود استیکر است که خیلی از کاربران آن می پسندند. در حال حاضر تلگرام، لاین، فیس بوک مسنجر و وی چت (و شاید خیلی دیگر از پیام رسان ها، مثلا تم تم که استیکر-گیف دارد) از این قابلیت پشتیبانی می کنند. حالا و همانطور که در تصویر بالا می بینید، قابلیت استیکر واتس اپ به زودی ارایه می شود. این استیکرها قابل توسعه توسط توسعه دهنده های ثالث هم هست.

بیشتر بخوانید: استیکر واتس اپ بالاخره رسما ارایه شد

من شخصا روی واتس اپ خودم چک کردم اما هنوز این قابلیت اضافه نشده بود و انتظار می رود به زودی اضافه شود. اما قابلیت بعدی که مشخصا از همین حالا عنوان شده تا چند ماه آینده اضافه می شود، توانایی مکالمه ویدیویی گروهی واتس اپ است. در این قابلیت که هنوز اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست فعلا می دانیم مثلا 4 نفر می توانند همزمان در یک مکالمه گروهی ویدیویی حضور داشته باشند. شاید جالب باشد بدانید که به صورت روزانه 2 میلیارد دقیقه مکالمه صوتی و تصویری روی واتس اپ انجام می شود!

حدودا سه ماه پیش بود که واتس اپ بیزنس (WhatsApp Business) به صورت رسمی در بازارهای محدود و فعلا برای اندروید عرضه شد و فعلا رایگان است اما در آینده برای برندهای بزرگ نیازمند پرداخت هزینه خواهد بود.

نظر شما چیست؟ این تغییرات چقدر می توان اقبال کاربران به واتس اپ را افزایش بدهد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

هر دو قابلیت خیلی خوبه به نظر من
استیکر ها خیلی خوبن

siavash-t

معذرت می خوام آقای عطایی ولی تیتر رو لطفا اصلاح کنید. استیکر

علی شیخ زاده

ای کاش گروه واتساپ قابلیتی مثل لایو اینستگرام داشت مثلا لایو میذاشتی اعضای گروه میدیدن ?
قابلیت جذابی میشد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)