حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین برند لپتاپ سال 2018 از نگاه Engadget، لنوو در صدر، Dell خلاق ترین، اپل بهترین پشتیبانی

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، لپ‌تاپ

کدام بهترین است؟ این سوالی است که شما در خریدن پفک هم به آن نیاز دارید چه برسد به لپتاپ یا موبایل! برندهای مختلفی در زمینه لپتاپ ها فعالیت می کنند که در آن ها نام های موفق و آشنا، نام های موفق و ناآشنا و نام های ناموفق آشنا حضور دارند! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا بهترین برند لپتاپ سال 2018 از نگاه Engadget را که در آن لنوو در صدر بوده و Dell خلاق ترین و بهترین پشتیبانی شناخته شده است را مرور کنیم.

به صورت خیلی خیلی خلاصه می توانید نتیجه تمام ارزیابی ها را در نموداری که به عنوان تصویر اصلی مطلب قرار داده شده ببینید. امتیاز کلی از مجموع امتیازهای دیگر بدست آمده است که به صورت ارزیابی کلی وب سایت Engadget امتیازدهی شده است. به صورت مشخص هر برند در یک یا دو بخش برتری دارد که سبب شده مجموع امتیازهای آن به حدی باشد که بتواند یکی از چند جایگاه اول را بگیرد.

شما می توانید از جدولی که در ادامه خواهیم دید، ریزامتیازهای هر بخش هر برند را نیز ببینید:

اجازه بدهید با برندهای آشنای ناموفق آغاز کنیم! البته ناموفق که می توان گفت از نظر این تست ناموفق هستند و اصلا به این معنی نیست که تولیداتی در رده بهترین ندارند. این بررسی به صورت کلی از لپتاپ های گران قیمت، لپتاپ های بازی تا کروم بوک های ارزان هر برند انجام شده است. حال شاید برخی برندها در برخی از این دسته بندی ها نماینده ای هم نداشته باشند. برای مثال سامسونگ برندی است آشنا یا شرکت های MSI، ریزر، اپل و مایکروسافت همگی برندهای نام آشنایی هستند که 5 اسم آخر این لیست ده تایی قرار دارند!

رتبه اول بهترین برند لپتاپ سال 2018 برای لنوو (Lenovo) است که با بیشترین جلب نظر مثبت در نقد و بررسی ها و ارزش خرید بالا در کنار انتخاب وسیع توانسته است رتبه اول را به خود اختصاص دهد. درباره ارزش خرید صحبت شد و باید گفت ایسر (Acer) که رتبه چهارم را دارد امتیاز کامل بخش ارزش خرید را از آن خود کرده است. اچ پی (HP) در بخش طراحی امتیاز خوبی گرفته که یک امتیاز کمتر از عالی ترین امتیاز (که در اختیار ایسوس است) گرفته و در مجموع بررسی ها درباره محصولات آن ها مثبت تر بوده است. پس از آن به دل (Dell) می رسیم، برندی که بالاترین امتیاز نوآوری را دارد که این ارزش زیادی دارد.

اپل در این بین بهترین پشتیبانی را دارد که تنها 1 امتیاز از بهترین امتیاز قابل کسب، ثبت کرده و پس از ان با اختلاف کم دل ایستاده است. لپتاپ های سری گیمینگ MSI و Razer توجه زیادی را در هیچ بخشی کسب نکرده اند و سامسونگ نیز در این جمع فقط هست که برترین نقطه قوت آن ها را نیز می توان پشتیبانی خوب دانست که پس از اپل و دل در رتبه سوم قرار دارد.

نظر شما چیست؟ اگر بخواهید یک لپتاپ بخرید، چه فاکتوری برای شما اهمیت دارد و از چه برندی خرید می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

اتفاقا بی کیفیت ترین برند همین لنوو هست 😐

دکتر رسول آریان

با نظرت موافق نیستم.
تا همین دو سه سال پیش منم نظر شما رو داشتم. یعنی وقتی میگفتن لنوو، میگفتم اصلا حرفشم نزن، خیلی داغونن، برو ایسوس بخر.
چون چنتا تجربه تلخ خودم و دوستان از لنوو باعث شده بود این دید در من به وجود بیاد. مثلا یه لپ تاپ لنوو داشتیم که وقتی وصلش میکردیم به شارژر، قسمت های فلزی دستگاه ولتاژ خفیفی داشت که حس برق گرفتگی خفیف میداد به دست. زاویه دید نمایشگرشون هم خیلی بد بود.

اما در حال حاضر لنوو دارم. با کلی بررسی خریدمش. واقعا مشکلی توش پیدا نکردم. نسبت به ایسوس های هم رده، کانفیگ بهتری داشت و ارزش خریدش هم بیشتر بود. الانم که یک ساله دارمش، اصلا اذیت نکرده.

MR.CAMPER

منم یک لپ تاپ سونی vaio fw520f دارم با اینکه ۹ ساله داره برام کار میکنه واقعا تکون نخورده از مدل لنوویی ک پسرخالم خریده و تو ۵ سال دو بار لولا عوض کرده خیلی بهتر مونده

BeFair

وایوو ها خیلی گرون بودن خدابیامرزا

BeFair

من Dell دارم و ازش راضیم

jamal9

خب قطعا سراغ مایکروسافت و اپل که نمیرم بخاطر قیمت و …
اولین لپ تاپمو ۷ سال پیش خریدم که ایسوس بود و بشدت راضی بودم
پارسال هم عوضش کردم و یه گیمینگ ایسوس خریدم فوق العاده راضیم …
بنظرم خیلی قطعاتش با کیفیت هست …

Peiman

تو لپ تاپ های ویندوزی بشدت طرفدار دل هستم . واقعا عالین از نظر من تا یکی دوسال آینده قطعا میخرم یکی

REZA

چطور میگن لنوو خوبه،الان یکی دارم،اینقدر پشیمونم،خیلی بده کیفیتش،پیچاش میکنن،لولاش خراب میشه
خیلی بده،دیگه هیچ وقت سمتش نمیرم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)