حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می 7 پلاس (Mi 7 Plus) با بریدگی بسیار ناچیز نمایشگر عرضه می شود

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | شایعات، شیائومی

بازار بازاری است که میان رده و حتی پایین رده ها نیز کم کم نسخه پلاس خواهند داشت پس چرا پرچمدار شیائومی نسخه پلاس نداشته باشد؟ احتمالا در پاسخ به همین سوال شیائومی می 7 پلاس (Mi 7 Plus) با بریدگی بسیار ناچیز نمایشگر عرضه می شود! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به شایعاتی جالب که البته درصد تحقق آن نه خیلی بالا و نه خیلی پایین است.

شیائومی می میکس را می توان پدر تمام موبایل های با نسبت تصویر عریض و حاشیه کم دانست، در حقیقت اولین موبایلی که با نسبت تصویر 18:9 به صورت تجاری به فروش رسید، این دستگاه بود و در زمان عرضه خیلی ها را از جمله خود ما متحیر کرد. دو نسل است که شیائومی می میکس ها تغییر خاصی در کم کردن حاشیه نمایشگر انجام نداده اند و اینکه شیائومی بخواهد چنین حرکتی را در خانواده پرچمدار خود اعلام کند نیز کمی احتمال پایینی دارد ولی خب غیر ممکن نیست.

شیائومی می 7 پلاس

شیائومی می 7 پلاس

صفحه ای فروشگاه geekbuying محصولی را با تصاویر بالا و نام شیائومی می 7 پلاس (Xiaomi Mi 7 Plus) را با قیمت 474 دلار برای فروش دارد! هر چند می توان این را یک شایعه در جهت سرازیر کردن بازدید به سوی آن فروشگاه دانست اما اگر از بحث صحت این شایعه که بگذریم، آیا فکر می کنید این طراح از سوی شیائومی غیرممکن است؟ خب ابتدا باید بگوییم که تنها غیر ممکن است که غیر ممکن است اما آن بریدگی نمایشگر ناچیز لبه بالا که برای دوربین سلفی و بلندگوی مکالمه است را می بینید؟ هر چند به نظر ما به دلیل عدم تقارن و اصطلاحا شلخته بودن آن خیلی جذاب نیست اما می تواند اجرایی شود، اینطور نیست؟ طراحی قاب پشتی هر چند خیلی قابل باور نیست اما به هر حال چیزی است که در این وب سایت به نمایش گذاشته شده است.

لیست مشخصات عنوان شده در صفحه مذکور که به عنوان منبع مطلب قرار دادیم، کاملا شبیه به مشخصات سخت افزاری شیائومی می میکس 2 اس است که همگی مشخصات یک پرچمدار خوب در سال 2018 است.

نظر شما چیست؟ هر چند این طرح خیلی واقعی به نظر نمی رسد اما اینکه نگاهی متفاوت به بریدگی نمایشگر داشت، می توانست جالب باشد، اینطور نیست؟ به صورت کلی فکر می کنید شیائومی می 7 پلاس اصلا تولید بشود؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mosayebso

متاسفانه بعضی ها شیاومی رو در حد برند های برتر بزرگ میکنن!!! بابا شیاومی یه کمپانی کپی کار و ارزان فروشه نه یک برند نواور
ماجرای می میکس ۲ اس یادم نرفته که چقدر هایپ شد و چه خوشگله و.. ولی هیچ تفاوتی با نسل قبلش نداشت
اینم صرفا یه کانسپته که یه طرفدار اونو ساخته

BeFair

داداش من اومدم یه چیزی بگم ولی تعداد منفی ها خودش جواب شما رو داده
شما معمولا آدم معقول و با انصافی هست اما داداش شما می میکس رو یادته؟ وقتی عرضه شد که نوت 7 ترکید! یادته حاشیه رو؟ می میکس واقعا عالی بود
چرا میگی شیائومی کپی کاره؟ یه دونه کپی ازش نشون بده

Peiman

امیدوارم شیاومی بالاخره اون چیزی که انتظار داریم رو بزنه

Shiral

شیامی کم کم داره تبدیل میشه به یک رقیب برای برندهای بزرگ.اگرچه هضم این موضوع برای خیلی از دوستان سخته اما نگاهی به امار کشورهایی مثل هند گویای این مطلب هست.قطعا نواوری زیادی نداره و شاید خیلی قسمتهاش کپی هست اما نکته مهم قیمت بسیار رقابتی است.شاید این کانسپت باشه اما خوب در نظر داشته باشید با ورود به بازار و حداقل تفاوت قیمت سیصد دلاری یا بیشتر با گوشی های برند با مشخصات سخت افزاری مشابه یا کمی کمتر مشتریان زیادی را به خودش جلب خواهد کرد

BeFair

من میگم فیکه ولی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)