حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک تیزر رسمی از HMD احتمال بازگشت سری N نوکیا را مطرح می کند!

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | نوکیا

اتفاقات هیجان انگیز در دنیای فناوری یا کم شده یا اگر وجود آنقدر پیش از عرضه لو می رود که هیجانی برای لحظه معرفی و گرد شدن چشم ها وجود نخواهد داشت. مثلا معرفی ناگهانی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم را به یاد دارید؟ این یکی از خوب های امسال بود، چون غافلگیرم شدیم و حالا این تصویر آنقدر هیجان انگیز و شوک کننده بود که چندین منبع را برای صحیح بودن آن بررسی کنم! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا یک تیزر رسمی از HMD که احتمال بازگشت سری N نوکیا را مطرح می کند را ببینیم. پیش از آن باید اضافه کنیم که 13 سال پیش در چنین روزی نوکیا در آمستردام اولین اعضای خانواده نوکیا N یعنی نوکیا N70، نوکیا 90 و نوکیا 91 را معرفی کرد!

امروز 27 آوریل یا همان 7 اردیبهشت است و قاعدتا باید معرفی نوکیا ایکس 2018 (Nokia X 2018) یا هر اسم دیگری که خواهد داشت، انجام می شد. هر چند معرفی رسمی هنوز رخ نداده اما نوکیا ایکس (Nokia X) پیش از معرفی کاملا لو رفت و نه، این آن چیزی نبود که من شخصا انتظارش را داشتم. بله، مثلا یکی از کاربران همیشگی ترنجی با نام کاربری Quality در پاسخ به نظر یکی از کاربران جوان و فعال ترنجی با نام کاربری BeFair گفته بود: “چه ربطی داره آخه … اصلا چه طراحی خاصی داره این گوشی که کپی بحساب بیاد؟ یک طراحی خیلی معمولی و عادی داره و کپی هیج گوشی به حساب نمیاد” نظر من اما درباره این گفتگو این است که گاهی با به زبان آوردن نام برخی برندها انسان توقعی به اندازه اعتبار آن دارد. مثلا نامی مثل نوکیا ایکس (Nokia X) که در آن دستگاه های محشری مثل نوکیا ایکس 6 یا نوکیا ایکس 7 معرفی شده لایق این نیست که HMD آن را در بهترین حالت توصیف، به شکل یک یک دستگاه با طراحی کاملا عادی دوباره به بازار معرفی کند!

Nokia N8

Nokia N8

این تصویر در حساب Weibo نوکیا منتشر شده و این خود به اندازه کافی تمرکز HMD روی بازار چین برای عرضه دستگاه های جدید نوکیا ایکس و نوکیا N نشان می دهد. بله درست خواندید و دیدید! این تصویر نوکیا N8 است که برای مراسم یک هفته ای نوکیا در بژینگ که از امروز آغاز و تا یک هفته دیگر ادامه دارد، منتشر شده است. این یعنی به جز نوکیا ایکس احتمالا یکی از اعضای خانواده نوکیا N نیز رونمایی خواهد شد!

خب، تصور کنید که نوکیا N8 2018 یک دستگاه دیگر با طراحی معمولی و عادی یا به عبارت کمی شدیدتر، کپی طور باشد! آ … بیاید به میراث نوکیا احترام بگذاریم! شخصا از شنیدن این خبر و دیدن این تیزر هیجان زده ام اما امیدوارم که HMD آن کاری را که صحیح انجام دهد. با توجه به محدود بودن مراسم معرفی و تمرکز نوکیا روی بازار چین که البته همین الان اشباع شده و خبر از کاهش فروش 21٪ در چارک ابتدایی سال 2018 در آن می رسد، حدس بدگمان ما خیلی بیراه نیست.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید HMD چه در سر دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

یادش بخیر ان۷۳ یه تجربه جدید و وصف نشدنی بود با اون صدای بلند و دوربین خفنش
واااااااااییی

Peiman

وای . یادش بخیر عجب دوربین شاخی داشت زمان خودش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)