حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با اپرا تاچ (Opera Touch) برای اندروید آشنا شوید، یک تجربه کاربری عالی

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | نرم‌افزار

می دانید، اگر خوب باشید کسی نمی تواند شما را نادیده بگیرد! مثلا کروم روی موبایل خیلی خوب است و نمی توان داشتنش را نادیده گرفت. فایرفاکس فوکس (Firefox Focus) نیز خیلی خوب است و اصلا نمی توان آن را در نظر نگرفت و مثلا من کنار کروم آن را روی موبایل خود دارم چون چیزی را به من می دهد که دقیقا من به همین شکل نیاز دارم. حالا اپرا پس مدت ها تلاش در زمینه ارایه یک مرورگر خوب و بازگشت به روزهای خوب که سلطان مرورگرهای موبایل جاوا و سیمبین بود، یک تجربه کاربری یا همان UX جدید بسیار خوب را تهیه دیده که واقعا نظر ما را جلب کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با اپرا تاچ (Opera Touch) برای اندروید آشنا شوید!

این ویدیو کوتاه معرفی اپرا تاچ (Opera Touch) هر آنچه نیاز داشته باشید را به شما می گوید. مهم ترین موضوع که در اپرا تاچ نظر ما را جلب کرد، راه حل عالی این شرکت برای موبایل های ماست که روز به روز کشیده تر و بزرگتر می شوند! خب درست است که حاشیه کم می شود اما این اندازه نمایشگر است که بزرگ می شود و شاید دستگاه به راحتی در دست جای بگیرد اما رسیدن انگشت ما به بالای نمایشگر و نوار آدرس کار راحتی نیست!

شرکت های مختلف برای این مشکل راه حل های ابتدایی در نظر گرفتند. مثلا مایکروسافت یا گوگل خواستند نوار آدرس به پایین نمایشگر منتقل شود. خب درست است که این می تواند به شما کمک کند تا راحت تر به این نوار دسترسی داشته باشید اما این لزوما راه حل درجه یک نیست! اپرا با تعریف دکمه Fast Action دقیقا زیر انگشت شما در وسط نمایشگر، به شما اجازه فرخوانی آدرس بار و تایپ کردن، بستن تب، رفتن به وب سایت های منتخب و یا برگشت را می دهد. این خیلی خوب است و برای وارد کردن در آدرس بار نیاز نیست که روی آن تپ کنید.

قابلیت بسیار خوب دیگر اپرا تاچ (Opera Touch) این است که به محض باز کردن مرورگر، شما با کیبرد باز آماده جستجو یا وارد کردن آدرس هستید، این نیز خود یه قابلیت ویژه و مفید است. همچنین شما می توانید وبگردی را از همانجا که روی موبایل انجام دادید روی دسکتاپ یا بالعکس ادامه دهید. همچنین به لطف Flow می توانید اگر موضوع خوبی را دیدید بین دو دستگاه در میان بگذارید.

توصیه می کنم شما هم مثل من حداقل یک بار این مرورگر را تجربه کنید. فعلا نسخه اندروید برای دانلود آماده است و نسخه iOS به زودی اضافه می شود:

دانلود اپرا تاچ (Opera Touch) اندروید از ApkMirror

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

پووووف چه رابط کاربری ای
برگام

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)