حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین ال جی جی 7 با f/1.6 و رزلوشن 16 مگاپیکسلی لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | ال‌جی

این چیزی است که هم من می دانم و هم شما اما با لو رفتن یک نمونه تصویر از دوربین ال جی جی 7 تینکیو (LG Q7 ThinQ) حالا تایید شده تر می نماید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا جدیدترین شایعه درباره دوربین ال جی جی 7 تینکیو را بررسی کنیم.

تصویری که به عنوان تصویر اصلی مطلب می بینید، نمونه کم حجم شده تصویری است که ادعا می شود توسط ال جی جی 7 تینکیو ثبت شده است. هر چند که موضوع شگفت انگیز یا خارق العاده ای در آن دیده نمی شود و گستره دینامیکی خوب اما شگفت انگیز نیست، اما ما با اطلاعات Exif تصویر رو به رو هستیم. در این اطلاعات رزلوشن و گشودگی دیافراگم مشخص می شود. همانطور که انتظار داشتیم گشودگی دیافراگم بسیار خوب f/1.6 برای ال جی جی 7 تینکیو نیز در نظر گرفته شده است. رزلوشن تصویر نیز 16 مگاپیکسل است که دوباره نسبت به جی 6 یک افزایش داشته و به رزلوشن 16 مگاپیکسلی ال جی جی 5 رسیده است. مشخصات کلی تصویر ثبت شده عبارت است از: F/1.6 – ISO 50 – 4.03 mm – 1/379.

مدل عددی ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) عبارت است از LM-G710 که در این تصویر نیز تایید شد. این دستگاه که کمتر از 10 روز دیگر به صورت رسمی معرفی خواهد شد قطعا در روزهای آتی خبرسازتر می شود، پس برای دنبال کردن اخبار آن ترنجی را دنبال کنید.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این دوربین اصلی در ترکیب دوربین دوگانه ال جی جی 7 تینکیو (LG Q7 ThinQ) می تواند انتخاب خوبی باشد؟ من فکر می کتم اگر اطلاعاتی درباره دوربین دوم آن لو می رفت، ارزشمندتر می بود. شما چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

متاسفانه الجی بخاطر استفاده از سنسور های ضعیف تر و عدم ثبات تو ارائه رزولوشن دوربین و آزمون و خطای زیاد هیچ وقت نتونسته مثل سونی و سامسونگ و هوآوی مقتدر باشه

بعلاوه من هنوز معتقدم که دیافراگم تکی ۱.۶ اصلا مناسب نیست و فقط تبلیغاتیه و بهترین دیافراگم برای دوربین های تک دیافراگم ۲ و ۱.۹ و با ارفاق ۱.۸ هست و همچنان سامسونگ با دیافراگم متغیر تو این زمینه بی همتاست

Mardeironi

دیافراگم 1 6 تبلیغاته و مثل سونی مقتدر باشه اینم از اون حرفای عجیب و غریب بود مگه سونیم مقتدره

BeFair

ال جی رو نمیشه فهمید فازشو
خیلی زود خط عوض میکنه، بابا به یه چیزی بچسب خب

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)