حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت 3D Creator 2.0 قابلیت سلفی 3D را به اکسپریا ایکس زد پریمیوم، ایکس زد 1 و ایکس زد 1 کامپکت اضافه کرد

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | تماشا کنید، سونی

می دانیم که سونی با اکسپریا ایکس زد 2 علاوه بر پیشرفت های کلی در طراحی و دوربین، قابلیت سلفی 3D را به اکسپریا ایکس زد پریمیوم اضافه کرد. به لطف نسخه دوم نرم افزار 3D Creator این دستگاه ها قابلیت ثبت سلفی 3D را داشتند و حالا سونی با انتشار آپدیت این نرم افزار برای اکسپریا ایکس زد پریمیوم، ایکس زد 1 و ایکس زد 1 کامپکت قابلیت ثبت سلفی 3D را به این دستگاه ها اضافه کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این ویژگی بیشتر بدانیم.

سونی در نسخه دوم نرم افزار 3D Creator امکان ثبت سلفی سه بعدی را به اکسپریا ایکس زد 2 آورد و سپس با عرضه این آپدیت برای نسل های قدیمی تر چنین امکانی برای آن ها نیز مهیا شده است. سونی با کم کردن مراحل اسکن 3 بعدی و در عین حال پیشرفت کیفیت آن، امکان ثبت فوق سریع سلفی 3 بعدی را فراهم کرده و شما با ثبت حدود 10 تصویر از خود طبق روالی که دوربین به شما راهنمایی می کند می توانید خروجی 3 بعدی خود را روی فیس بوک آپلود کنید، پرینت بگیرید و یا به لطف پردازش ابری سونی خود را در رندرهای 4K روی شخصیت های انیمیشنی قرار دهید!

شما با استفاده از 3D Creator می توانید اکثر اشیا یا حتی غذا را اسکن کنید و از آن یک آواتار 3 بعدی داشته باشید. سال 2018 سالی است که بحث واقعیت افزوده و آواتارهای 3D می تواند حسابی داغ باشد و سونی به لطف این توانایی می تواند پیشتاز باشد. البته بد نیست بدانید حسگر تشخیص عمق یا همان دوربین 3 بعدی آیفون X خیلی سریع تر و دقیق تر می تواند چنین خروجی را ثبت کند و تنها با یک مرحله همانند ثبت Face ID روی آیفون X کل مجموعه صورت بپذیرد اما هنوز دست توسعه دهنده ثالث کاملا برای این کار باز نیست!

نظر شما چیست؟ این ویزگی سونی را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MOAZEZ

قابلیت به این مهمی اگه سامسونگ داشت الان 3میلیون دفعه تبلیغ میکرد تو تلویزیون

s.p.a.r.r.o.w

دقیقا… این است تفاوت اساسی سامسونگ و سونی.
کلا بقیه بخش های سونی خیلی خوب عمل می کنن این بخش سونی موبایل واقعا یه افتضاحه انگاری از رو شکم سیری گوشی درست می کنه. کلا من تصورم اینجوریه که سونی مث راک می مونه هیکل خوب قیافه خوب قدرت خوب فقط مشکل اینجاست که بالا می اره گوشی درست می شه D:

Mohammadsoly

خیلی خوبه از این کار سونی خوشم میاد قابلیتای خاص پرچمدار جدیدشو به قبلی میده البته دوربین پشت برای ایکس زد1 بود سلفی هم اضافه شد.کاش با این اسکن میشد قفل صفحه باز کرد

Mortazavi

واسه شروع خوبه و احتمالاً امسال تمام کمپانی‌ها تو این قسمت کار کنند

Peiman

من اصلا با این ویژگی حال نکردم . به نظرم چیز خاصی نیست

BeFair

آفرین خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)