حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اضافه شده کارکتر Donald Duck به مجموعه دیزنی در AR Emoji سامسونگ

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ

قابلیت Ar Emoji سامسونگ در حقیقت آن چیزی نیست که باید باشد یا در واقع آن چیزی نیست که بخواهد با Animoji اپل رقابت کند ولی به هر حال قابلیتی است وجود دارد و برتری ویژه آن را می توان در قابل ارسال بودن خروجی حاصله از آن برای دیگر دستگاه هایی که چنین قابلیتی ندارند، چه اندروید و چه iOS و چه حتی هر دستگاهی که تصویر متحرک را اجرا کند، دانست. امروز خبر اضافه شده کارکتر Donald Duck به مجموعه دیزنی در AR Emoji سامسونگ و ما نیز آن را در ترنجی دریافت کردیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

اضافه شده کارکتر Donald Duck به مجموعه دیزنی در AR Emoji سامسونگ

قابلیت Ar Emoji سامسونگ

همانطور که در تصویر بالا می بینید برای شخصیت های دیزنی قابلیت AR Emoji سامسونگ یک آپدیت حدودا 10 مگابایتی عرضه شده و به سبب آن شخصیت Donald Duck به گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس افزوده می شود. این شخصیت که به سبب نوک پهنش خیلی به شما اجازه دیدن حرکت های مختلف عضلات صورت را نمی دهد یا اصلا مشخص نیست که شما چه می گویید، این در حالی است که نمونه اپل یعنی Animoji حتی قابلیت لب خوانی را نیز به شما می دهد که نتیجه دقت بالا حسگر TrueDepth آیفون X است.

در حال حاضر همین 3 شخصیت از شخصیت های کارتنی دیزنی برای شما موجود هستند و در آینده به تعداد آن ها افزوده خواهد شد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید این قابلیت را دوست داشته باشید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مشکل داره توی تقلید حرکات لب. یعنی به دقت نمونه اپلی نیست. به غیر از این مشکل، باقی مواردش جالبه.

s.p.a.r.r.o.w

ایسوس هم همراه معرفی سری zenphone 5 ش قابلیتی مثل animoji اپل به اسم zenimoji رونمایی کرد ؛ من تیزرهاش رو دیدم به نظرم جالب اومد، انیمیشن هاش مال ایسوس بنظرم قشنگ تر بودن ولی حالا نمی دونم به اندازه اپل دقیق و خوب حرکات رو تشخیص می ده یا نه. در کل این نوع ایموجی ها بنظرم خیلی باحاله ولی باید بیشتر روش کار بشه یکم همگیر تر بشه امکاناتش بیشتر بشه تا جای ایموجی های معمولی رو بگیره.

Dariushrd

واقعا با چه رویی اینقد اسکی میرن?

s.p.a.r.r.o.w

به نظر من اصلا استفاده واژه اسکی یا اسکی کردن کلا اشتباهه، یه سری از شرکت ها شرکت های پیشرو هستن که یه سری خلاقیت و قابلیت هایی رو دستگاهاشون اعمال می کنن که به بقیه شرکت ها یه تلنگری می شه که اونا هم از این قابلیت ها استفاده کنن چیزایی مثل همین animoji یا فیس ایدی اپل، اج یا دیافراگم متغیر یا حسگر عنبیه سامسونگ، سوپراسلوموشن یا 3D scaner یا ضدابی سونی، اج سنسن اچ تی سی، هوش مصنوعی هواوی و… اینا همشون قابلیت های خوب و کاربردی این که هر شرکتی استفاده کنه اخرش به نفع کاربر تموم می شه و نباید به چشم تعصب بهشون نگاه کرد و گفت اسکی کردن ؛ البته اینم باید بگم الگو برداری کورکورانه و غیر منطقی که هیچ فایده ای نداشته باشه بدرد نمی خوره مثل ناچ صفحه نمایش یا حذف جک 3.5 میلی متریه صدا.

Peiman

من هیچ جوره باورم نمیشه سامسونگ از سالها پیش داشته رو این قابلیت کار میکرده

BeFair

اردک تک تک تک تک اردک اردک تک تک تک اردک! 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)