حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه ویژه گلکسی جی 2 پرو بدون توانایی اتصال به اینترنت با قیمت 185 دلار رسما معرفی شد

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ

من نمی دانم چرا همیشه آرزوهای والدین برآورده می شود! … آ … آها، چون آن ها می خواهند پول بدهند و خرید کنند! بله، به هر صورت باید بگوییم با معرفی نسخه ویژه گلکسی جی 2 پرو بدون توانایی اتصال به اینترنت یکی دیگر از آرزوهای والدین برآورده شده است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با این موبایل هوشمند بدون توانایی دسترسی به اینترنت آشنا شویم.

پیش از آغاز مطلب بد نیست بدانید که موبایل های خاص برای مصارف خاص تولید می شوند که شاید در نگاه اولیه کاملا احمقانه باشند! مثلا بلک بری چندین مدل از جمله بلک بری کلاسیک، بلک بری کِرو و بلک بری بولد دارد که دوربین ندارند! بله، موبایل هوشمندی که دوربین ندارد و بله درست حدس زدید، از آنجا که بلک بری برندی است مورد استفاده بیشتر در موارد امنیتی و موارد امنیتی مکان هایی هستند که عموما نباید دوربین داشته باشند، پس این تنها انتخاب آن هاست!

داستان نسخه ویژه گلکسی جی 2 پرو بدون توانایی اتصال به اینترنت نیز همین است. موجودات بیچاره ای به نام دانش آموزان (!) وجود دارند که دسترسی به اینترنت باعث حواس پرتی آن ها از درس می شود، یا کودکانی که اینترنت برای آن ها هنوز لازم نیست اما نیاز به یک دستگاه هوشمند دارند تا بتوانند کارهایی را انجام دهند، عکس بگیرند یا بازی های ساده داشته باشند. خب حقیقتا با اینکه تصویر موبایل هوشمند بدون دوربین خیلی راحت تر از موبایل هوشمند بدون اینترنت است اما حالا این اتفاق افتاده است. تصور موبایل هوشمند بدون اینترنت از این جهت سخت است که اساسا موبایل هوشمند برای هوشمند بودن نیاز به اینترنت دارد!

اساسا موبایل هوشمند برای هوشمند بودن نیاز به اینترنت دارد!

سامسونگ گلکسی جی 2 پرو با نرم افزاهای آفلاینی از جمله فرهنگ لغت Diodict 4 ارایه می شود که به تقویت زبان انگلیسی دانش آموزان کره ای کمک کند! آ … خبر خوشحال کننده این است که گلکسی جی 2 پرو بدون توانایی اتصال به اینترنت فعلا فقط در کره جنوبی عرضه می شود و نیازی به نگرانی شما نیست! قیمت عجیب 185 دلاری برای دستگاهی با نمایشگر 5 اینچی qHD، چیپست نامشخص 4 هسته ای 1.4 گیگاهرتزی، حافظه داخلی داخلی و رم برابر 16 و 1.5 گیگابایت، دوربین های 8 و 5 مگاپیکسل برای دوربین اصلی و سلفی در کنار باتری 2600 میلی آمپری واقعا زیاد است وقتی که هوآوی Y6 2018 با اسنپدراگون 450، نمایشگر 18:9 کم حاشیه و اندروید 8 تنها 150 دلار قیمت دارد!

پیش از به پایان بردن مطلب بد نیست بدانید نسخه ویژه گلکسی جی 2 پرو هیچ گونه دسترسی به اینترنت نه از طریق وای فای، 2G  یا 3G ندارد! نظر شما چیست؟ درباره تولید چنین دستگاهی چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

جان!!! حالا سامسونگ شده دلسوز والدین
خیلی دلش میسوزه دوربین هم حذف میکرد تا والدین دیگه شب راحت بخوابن سیم‌کارت هم حذف میکرد تا با عشقش مخفیانه صحبت نکنه
میخواد با کمترین امکانات بیشترین سود رو کنه
سامسونگ دلسوز والدین جهان
سامسونگ فردا پس فردا دادگاه داری صبح زود بیدار شو بخاطر بنچمارک تقلبیت

Peiman

هرچی فکر میکنم نمیتونم استفاده برای پیدا کنم??

اما بازم میشه به اینترنت وصل شد!

اونم از طریق بلوتوث. به کمک هات اسپات شدن گوشی دوست یا همکلاسیش.

hamid reza

دقیقا شایدم از نت استفاده نکنه و بره سراغ سیگار و اونجور چیزا کلا نباید صورت مسئله حذف بشه فرهنگ سازی خیلی بهتر از مخالفت و ممانعت هستش ولی کو گوش شنوا

Mortazavi

برعکس سایرین بنظر من محصول بدرد بخوریه.

دقت کنید بعضی چیزها واسه مصارف خاص هستند نه برای من و شما یا دانش آموزان سال آخری.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)