حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برنامه اینستاگرام برای اپل واچ حذف شد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

یکی از برنامه های بسیار مفید برای اپل واچ را می توان همین اینستاگرام دانست، شخصا آن را دوست داشتم و خیلی آن را مفید می دانستم اما متاسفانه حالا خبر می رسید که برنامه اینستاگرام برای اپل واچ حذف شد! در ادامه با ترنجی همراه بایشد تا در این زمینه بیشتر صحبت کنیم.

اینستاگرام اپل واچ

اینستاگرام اپل واچ

یکی از برتری های واچ او اس (Watch OS) اپل واچ را می توان در برنامه های خوب توسعه دهنده ها دید. مثلا اینکه شما از پشت دستتان بتوانید اینستاگرام را چک کرده یا لایک کنید یکی از ویژگی هایی بود که در اندروید ویر وجود ندارد. حال به نظر می رسد اینستاگرام هم پس از تصمیم گوگل، توییتر و آمازون برای حذف برنامه های خود برای اپل واچ تصمیم مشابهی داشته است.

یکی از دلایل را می توان در این دانست که اپل تصمیم گرفته شرط حضور برنامه های اپل واچ حداقل پشتیبانی از SDK نسخه 2 WatchOS را داشته باشند و برنامه های جدید بر اساس پشتیبانی از SDK نسخه WatchOS 4 باید ارایه شوند. این در حالی است که برنامه اینستاگرام اپل واچ از SDK نسخه WatchOS 1 را پشتیبانی می کند و در نتیجه با توجه به قوانین جدید اپل، این برنامه حذف شده است.

عدم عرضه نسخه جدید اینستاگرام برای اپل واچ به معنی پایان پشتیبانی است و بدین ترتیب به نظر می رسد شرکت های بزرگ پلتفرم اپل واچ را به عنوان یک پلفترم مستقل برای ارایه محتوا نپذیرفته است. هر چند با غیبت این برنامه ها از اپل واچ هنوز ویژگی های بارز دیگری در مقایسه با اندروید ویر یا به قول گوگل و نام جدیدش، Wear OS وجود خواهد داشت اما شاید برای برخی کاربران خبر خوبی نباشد!

نظر شما چیست؟ شما اپل واچ دارید؟ فکر می کنید آیا حذف این برنامه ها از اپل واچ می تواند تاثیر بد داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

یک علت دیگه اش هم ممکنه به خاطر درگیری لفظی بین تیم کوک و مارک زاکربرگ باشه.

Peiman

شخصا هنوز ساعت های هوشمند رو در حدی نمیبینم که به خریدش فکر کنم . هرچند ممکنه خیلیا مخالف نظر من باشند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)