حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اگر iPhone SE 2 معرفی شود، خط تولید آن را در هند خواهد بود

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، اخبار

آیفون SE 2 دستگاهی است که در رمز و راز فرو رفته است. هیچ چیز رسمی در مورد آن نمی‌دانیم. تصاویر و نمونه‌های اولیه منتشر شده از این دستگاه کاملا بر اساس شایعات و صحبت‌هایی بوده است که شنیده‌ایم. به نظر می‌رسد نسل بعدی سری SE معرفی خواهد شد اما این که مربوط به سال جاری باشد نمی‌توانیم به صورت قاطع صحبت کنیم. در هر صورت موردی که قصد صحبت در مورد آن‌ را داریم، بحث مونتاژ و تولید آن است که با توجه به اخبار منتشر شده به هند منتقل خواهد شد. در ادامه همراه باشید.

شاید این اتفاق برای شما یک حرکت عجیب و غریب توسط شرکت کوپرتینویی باشد زیرا اکثر تولید گوشی های هوشمند اپل در چین توسط تولید کننده Foxconn انجام می شود. در حال حاضر تنها یک دستگاه اپل در حال تولید در هند بوده و آن آیفون SE است. فکر می‌کنید دلیل انجام این کار توسط اپل چیست؟ هند یکی از کشور‌هایی به شمار می‌رود که مالیات واردات تجهیزات تکنولوژی به آن بسیار بالاست اما با راه‌اندازی خط تولید و ایجاد اشتغال در کشور مقصد، این مالیات بسیار ناچیز بوده و توسط این کار اپل می‌تواند آیفون خودش را با قیمت بسیار مناسبی وارد کند.

فرایند تولید در هند می تواند منطقی تر از پرداخت مالیات سنگین به ازای هر دستگاه باشد. سوال دیگری که برای شما ممکن است بوجود بیاید، انتخاب کشور هند است. هند همانند چین از جمعیت بسیار بالایی برخوردار است اما برخلاف چین و یا کشور‌های دیگر هنوز از نظر رشد اسمارت فون و وجود بازار برای فروش فاصله زیادی دارد. در کشوری همانند آمریکا از هر سه نفر، دو نفر اسمارت فون دارند اما در هند از هر ۹ نفر تنها دو نفر دارای گوشی هوشمند هستند. در نتیجه هند می‌تواند بازاری کاملا بکر برای فروش دستگاه‌های هوشمند باشد. از یک نظر دیگر هندی‌ها تمایل زیادی به پرداخت هزینه‌های سنگین جهت خرید گوشی هوشمند ندارند و دستگاه‌های ارزان قیمت اندرویدی آمار فروش خوبی را رقم زده است و با توجه به این که اپل را همه به عنوان برندی خاص می‌شناسند، خرید دستگاه‌های اپلی اگر دارای قیمت مناسبی باشد می‌تواند برای رنج خاصی از افراد هیجان انگیز باشد در نتیجه باز هم اگر به این بازار نگاهی خاص شود، متوجه پتانسیل‌های آن خواهید شد.

در مورد جزییات دقیق برنامه ریزی اپل چیزی منتشر نشده است ولی با توجه به این صحبت منتشر شده در منابع به نظر من وجود نسل دوم سری SE حتمی خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin.light33

تیتر مشکل داره، را اشافه ست

Peiman

امیدوارم اپل نسل آیفون های se ادامه بده .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....