دیروز بود که مشکل تاچ نمایشگر گلکسی اس 9 در فضای وب دهان به دهان می چرخید و به نظر می رسد که این یک مشکل کوچک نیست. بسیاری از کاربران دیگر گفتهاند که نمیتوانند از گوشه سمت راست نوار نوتیفیکیشن را پایین بکشد و حتما باید از وسط صفحه انجام دهند. حتی کاربرانی گفتهاند که نقاطی در صفحه را نمیتوانستند لمس کنند و بعد از مراجعه و تعویض دستگاه مشکلاتشان برطرف شده است. حالا اما سامسونگ این موضوع را تایید کرده و تحقیقات خود را پیرامون آن آغاز کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر بدانیم.
پس از گزارش های متعدد در فضاهای متفاوتی از جمله Reddit، انجمن معتبر XDA و فروم های سامسونگ پیرامون مشکل تاچ نمایشگر گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9+ در بازار امریکا حالا سامسونگ موبایل امریکا بیانیه رسمی زیر را ارایه کرد است:
“در سامسونگ رضایت مشتری تمرکز ما برای کسب و کار ما است و ما قصد داریم بهترین تجربه ممکن را ارائه دهیم. ما گزارشات محدودی مربوط به پاسخگوئی صفحه نمایش لمسی Galaxy S9 / S9 + را بررسی خواهیم کرد. ما در حال کار با مشتریان تحت تأثیر و تحقیق هستیم. ما هر مشتری ای را که سوالی دارد تشویق می کنیم تا با ما تماس بگیرید.”
به نظر میرسد بعضی از قسمتهای صفحهنمایش برای واکنش لمسی رجیستر نشده است. برای مثال شما میخواهید به دوست خود بگوییم که دستگاهی تازه را خریداری کردهاید و آن را سریع تایپ میکنید اما بعد متوجه میشوید که بعضی از حروف ثبت نشده است. “I’v bought th grtst phon of my lif” جمله به این شکل میشود. کلمهای مثل E یا T در محل خودش قابلیت لمس ندارد.
هنوز مشخص نیست که این مشکل نرم افزاری است یا سخت افزاری ولی به زودی دلیل مشخص خواهد شد. شما گلکسی اس 9 خریده اید؟ مشکلی این چینی را تجربه کردید؟
پس انگار مشکل جدی بوده
وقتی با تعویض تاچ مشکل حل شده پس مشکل سخت افزاریه