حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات هواوی پی ۲۰ پرو (Huawei P20 Pro) منتشر شد؛ استفاده از سه دوربین لایکا برای رزولوشن ۴۰ مگاپیکسل

نزدیک به ۷ روز دیگر یعنی در ۲۷ مارس هواوی قرار است از پرچمداران تازه نفس خود تحت عنوان‌های هواوی پی ۲۰ ، پی ۲۰ لایت و پی ۲۰ پرو رونمایی کند. مسلما بر روی دستگاهی که نام pro قرار می‌گیرد قرار است از بازو‌های زیادی جهت قدرت‌نمایی در بازار اسمارت‌فون‌ها استفاده کند. بر اساس گزارش منتشر شده بحث دوربین در این دستگاه بسیار ارتقا یافته است و دیگر رقبا باید منتظر اتفاقات هیجان انگیزی باشند. در ادامه همراه باشید.

در این گزارش آمده است که در هواوی پی ۲۰ پرو (Huawei P20 Pro) از سه دوربین استفاده شده است. سنسوری ۴۰ مگاپیکسلی، سنسور ۲۰ مگاپیکسلی مونوکروم و ۸ مگاپیکسل تله‌فوتو ؛ با این دوربین می‌توان زوم ۵ برابری را داشته باشیم که به آن Hybrid Zoom گفته خواهد شد. دیافراگم به صورت کلی از f/1.6 تا f/2.4 متغیر خواهد بود و بسته به نوع شرایط محیط اعمال خواهد شد و جالب تر آن‌که تصاویر سلفی شما نیز با رزولوشن ۲۴ مگاپیکسل ثبت خواهد شد.

از دیگر مشخصات Huawei P20 Pro می‌توان به صفحه‌نمایش 6.1 اینچی AMOLED با رزولوشن 1080 در 2240 اشاره کرد که نسبت تصویر 19:9 را به ارمغان آورده است. در بالای دستگاه همانطوری که در تصاویر پیداست شاهد یک بریدگی به عنوان ناچ هستیم که ظاهری بسیار مشابه آیفون X را تداعی می‌کند. مسلما از نسل بعدی Kirin 970 همراه واحد ارتقا یافته NPU برای بخش AI استفاده خواهد شد. ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه با باتری 4000mAh و پشتیبانی از Huawei SuperCharge مشخصات اصلی دستگاه را کامل خواهد کرد البته با ذکر این مورد که از گواهی IP67 استفاده شده و در بعضی از بازار ها با ظرفیت 256GB هم در دسترس خواهد بود.

P20 Pro دارای ضخامت 7.65mm بوده و وزنی برابر 174 گرم دارد. از نسل Bluetooth 4.2 و با ۲۸ باند LTE هم‌خوانی دارد. قیمت در نظر گرفته شده برای این دستگاه 1,110 دلار است و در رنگ‌های بسیار جذابی معرفی خواهد شد. هواوی نیز وارد رنج هزار دلاری خواهد شد و این که آیا می‌تواند موفق باشد یا نه باید ببینیم مراسم معرفی چگونه سپری خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

طراحیش کاملا مسخره و نا متقارنه ?
قیمت اگه این باشه ک هیچ

Sadeghh

ویژگی های جالبی داره باید دید در عمل هم خوب ظاهر میشه یا نه
البته قیمتش خیلی بالاست اگه این باشه

ahmad

مشخصاتش خیلی خوبه خرچند قیمتش فاجعه هست

ahmad

هرچند

Peiman

قیمت در نظر گرفته شده برای این دستگاه 1,110 دلار است .

جااان؟!
چه خبره آخه این قیمت
ولی اگه قیمت در نظر نگیریم گوشی خیلی خوبیه

mosayebso

این مشخصات دوربین واقعی نیست
سنسور ۴۰ مگاپیکسل اون هم در این ابعاد؟!!!!!
غیر ممکنه
۱۰۰ درصد سنسور ۴۰ مگاپیکسلی نیست و ۱۲ مگاپیکسله که با ترکیب چند عکس مثل برند هایی مثل ویوو یا اوپو به این مقدار پیکسل میرسه
حتی اگر ابعاد پیکسل ها هم رقم ناامید کننده ۰.۵ میکرون باشه بازم نمیشه توی سنسور ۱:۲.۶ اینچی این مقدار پیکسل رو جا داد
اون نرخ متغیر که نوشته احتمالا رقم های دیافراگم اصلی و تله فوتو باشه
سخت افزارشم که خیلی پایینتر از رقبا هست
منی که میخوام ۸۰۰ دلار ب گوشی بدم میخوام همه چیز گوشی در بالاترین سطح ممکن باشه

Mortazavi

واااااو دوربین ۴۰ مگاپیکسلی لایکا با ۲۰مگاپیکسلی منوکروم قطعاً جزییاتی بسیار بیشتر از رقبا میده و مثل اینکه احتمال دیافراگم متغییر هم هست و در ضمن یه سنسور ۸ هم واسه عکاسی پرتره داریم و مکملش هم یه سلفی قوی هست

آخه دیگه چی میخایید واسه دوربین؟!!

اگه اینا شایعه یا مشخصات کاغذی نباشه و راست باشه و رنج دینامیکی و دقت رنگها هم مثل میت۱۰ یا بهتر باشه من قطعا این گوشی رو میخرم و فارق از قیافه زشتش از عکاسی لذت می برم???

Mortazavi

البته دوربین ۵لنز زایس هم احتمالاً سورپرایز های زیادی داشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....