حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

استفاده از توانایی های AR یا همان واقعیت افزوده توسط برند لورآل در صنعت آرایشی بهداشتی

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، تماشا کنید

می دانیم که AR و VR قطعا آینده هستند و از آن ها می توان استفاده های زیادی داشت. AR به معنی واقعیت افزوده است و شما یک یا چند مورد را به آن چیزی که می بینید اضافه می کنید. در حال حاضر این اضافه شدن از طریق آن چیزی که روی صفحه نمایشگر شما رخ می دهد ممکن است. خب! فکر می کنید استفاده های AR بیشتر در چه صنایعی به کار برود؟! خب قطعا صنایعی که قرار یک چیزی به واقعیت موجود اضافه شود! در نگاه اول بیشتر به شرکت های دکوراسیون نگاه می کنیم اما یک صنعت بزرگ و پر پول به اسم صنعت آرایشی بهداشتی می تواند یکی از هم ترین مشتری های چنین داستانی باشد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره استفاده از توانایی های AR یا همان واقعیت افزوده توسط برند لورآل در صنعت آرایشی بهداشتی بیشتر صحبت کنیم.

همانطور که دیدید، با استفاده از نرم افزار برند آرایشی لورآل شما که توسط شرکت Modiface توسعه داده شده است، پیش از خرید لوازم آرایشی یا مواردی مثل رنگ مو که علاوه بر هزینه، مدت زمان ماندگاری بالا نیز دارند، آن ها را روی سر خود ببینید یا روی صورت خود بررسی کنید و سپس اگر دوست داشتید بخرید!

علاوه بر این می توانید با استفاده از گجت های مخصوص نوع مو و پوست خود را بشناسید و بهترین انتخاب را برای خود داشت باشید! البته که خیلی از ما نوع پوست و موی خود را می شناسیم اما به هر حال اگر شما از آن دسته افرادی هستید که نمی دانید یا فکر می کنید وضعیتتان تغییر کرده است، می توانید از آن کمک بگیرید!

 

بد نیست اینجا گریزی به آیینه هایی که چهره شما را اسکن کرده و وضعیت زیبایی شما را به شما یادآور می شوند تا چه چیزی برای زیباتر شدن نیاز دارید، هم اشاره بکنیم! مثلا به آن نگاه می کنید و به شما می گوید که … آ … ببخشید من خیلی توانایی ویژه ای در توصیف موارد آرایشی ندارم!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید AR در چه صنایع دیگری می تواند بدرخشد؟ البته شایان ذکر است که سامسونگ نیز در گلکسی اس 9 با شرکت Modiface همکاری کرده تا در AR Stickers از توانایی آن ها بهره ببرند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آره. گلکسی S9 دقیقا همینو برای تست لوازم آرایشی داره. برای خانم ها خیلی جالبه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)