حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

كنفرانس اپل در تاريخ ٢٧ مارس با تمرکز بر روی آموزش برگزار خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، اخبار

در 27 مارس یعنی سه شنبه، ۷ فروردین ۱۳۹۷، اپل در حال برگزاری یک رویداد در شیکاگو است که به تازگی دعوت‌نامه‌ آن را هم برای رسانه‌های مختلف ارسال کرده است. این نشست در دبیرستان کالج Lane Tech برگزار خواهد شد و بر آموزش و پرورش متمرکز خواهد است. در ادامه همراه باشید.

در این دعوتنامه نوشته شده است: ” برای شنیدن ایده‌های جدید و خلاق برای معلمان و دانش آموزان به ما بپیوندید ”

“خسته کننده” شاید این واکنش شما نسبت به این مراسم باشم. در ابتدا با خودتان می‌گویید که این رویداد احتمالا محصولی جدی چه از لحاظ سخت‌افزاری و یا نرم افزاری به ارمغان نخواهد آورد اما باید به شما بگوییم که مسلما این نمی‌تواند خروجی مراسم اپل باشد! ما شایعاتی از iPad های جدید در با رویکرد‌های مختلف و بالاخص آموزش محور را به تازگی زیاد شنیده‌ایم. یا اصلا اجازه دهید این سوال را بپرسیم. آیا iPad با قیمتی مقرون به صرفه برای دانش‌آموزان عرضه خواهد شد؟ و آیا آنها می‌توانند تجربه استفاده از قلم اپل را بر روی دستگاه‌هایی ارزان تر داشته باشند؟

در حدود کمتر از ۲ هفته تا این مراسم فاصله داریم ولی فراموش نکنید که اپل یک رویداد بزرگ دیگر به نام “WWDC” در 4 ژوئن دارد پس اگر قرار باشد صرفا محصولی نرم افزاری معرفی شود، این مراسم مناسب نیست و باید منتظر رویداد WWDC باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

امروز یه فیلم دیدم تو اینستا که طرف گفته بود این iPhone se 2
با طراحی جدید و ناچ و حتی دوربین دوگانه!
یه حسی به من می‌گفت واقعی نیست .
ولی به نظر میومد خودشه .
نمی‌دونم .گیج شدم

Peiman
ahmad

منم دیدم ولی مشکوک میزنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....