حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ تی سی یو 12 (HTC U12) یک نمونه سفید مات خواهد داشت

نوشته

6 سال قبل | 8 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، شایعات

سه روز پیش بود که تمام مشخصات اچ تی سی یو ۱۲ (HTC U12) منتشر شد که در آن دیدیم صفحه‌نمایش ۶ اینچی و چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ خواهد بود. درباره طراحی آن نیز باید گفت که تقریبا یک ماه پیش اچ تی سی یو 12 (HTC U12) یا HTC Imagine در تصویری دیده شدامروز شایعه جدیدی درباره طراحی آن منتشر شده که در ادامه با هم خواهیم دید.

می دانیم که اچ تی سی احتمالا طراحی شیشه ای که به طراحی Liquid Surface مشهور است استفاده کند و آن را کمی بهبود ببخشد. این طراحی زیباست و می بینیم که سونی نیز به آن علاقه مند شده و اکسپریا ایکس زد 2 را شبیه به آن طراحی و تولید کرده است.

شایعه جدید درباره اچ تی سی یو 12 (HTC U12) این است که احتمالا این شرکت تایوانی بخواهد پرچمدار 2018 خود را در رنگ سفید مات ارایه کند. بدنه به صورت کلی شیشه ای آلومینیومی است، همانند آن چه که در اچ تی سی یو 11 دیدیم اما شیشه مات می تواند شبیه به تجربه اکسپریا زد 5 باشد! نظر شما چیست؟

به صورت کلی می توان گفت اچ تی سی یو 12 (HTC U12) می تواند محصول مهمی برای اچ تی سی باشد که نمایشگر کم حاشیه را قطعا دارد اما دوربین دوگانه نیز برای آن شایعه شده است. قیمت حدود اچ تی سی یو 12 برابر 880 دلار است که می تواند قیمت زیادی باشد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید اچ تی سی یو 12 با رنگ سفید مات چقدر جذاب باشد؟ من فکر می کنم خیلی!

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

به نظر جالب میاد. ??

Mortazavi

سونی زد تو کار htc حالا htc داره میزنه تو کار سونی

بقیه هم زدن تو کار اپل

فک کنم طراحی هاشون ته کشیده ?

mTAAHAAm

چرا یکی دو ساله شرکت ها نسخه سفید تولید نمی کنند؟

Peiman

چون معمولا زشت ترین رنگ از آب در میاد .

Pouya

البته رنگ که سلیقس فک کنم منظور پیمان جان این بود که فروش این رنگ پایینه برا همین دیگه تولید نمیکنن که البته من اطلاعی ندارم ولی رنگ زشت میخواین از نظر من قهوه ای – میت 10 قهوه ای رو که دیدین:/ البته شاید خیلیا دوس داشته باشن یه چیز دیگه رنگای اس 6 رو یادتونه چه قدر زیبا بود چه رنگایی داشت یه سبز بود یه ابی یه سورمه ای بود چرا دیگه این رنگا تولید نمیکنه البته ابی رو که تولید میکنه

دکتر رسول آریان

گقتی آبی، دیدم بد نیست این نکته رو بگم. رنگ آبی S9 و S9 پلاس انگار فقط به برخی بازارها ارسال میشه. جایی خوندم که رنگ آبیش به بازار ایران ارسال نمیشه.

REZA

اگه مثل یو11 پلاس یه نسخه بزنه که توی گوشی هم معلوم باشه خیلی خوبه،حالا این سفید مات هم بدک نیست.

mTAAHAAm

سفید خیلی خوبه بشرطی که جلوش هم سفید باشه.
نمی دونم ی حس به من می گه htc دیگه مرده و بزودی از دنیای موبایل حذف می شه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)