حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تمام مشخصات اچ تی سی یو ۱۲ (HTC U12) منتشر شد؛ صفحه‌نمایش ۶ اینچی و چیپست اسنپدراگون ۸۴۵

نوشته

6 سال قبل | 9 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، اخبار، شایعات

اچ تی سی ؛ نامی که تا سال‌ها با احترام در موردش صحبت می‌کردیم و حق آب گل برای اندروید دارد اما اکنون کجاست؟ این شرکت تغییر و تحول زیادی را تجربه می‌کند. چند باری حس کردیم شاید بازگشت این برند شروع شده است اما به نظر می‌رسد هنوز مسیری که باید طی شود پیدا نشده و این شرکت تصمیم مشخصی ندارد! آخرین صحبت‌ها و شایعه‌ها در مورد پرچمدار بعدی مربوط به نمایشگاه 5G در تایوان است که متوجه شد بودیم از Qualcomm X20 LTE با سرعتی برابر با 1.2Gbps پشتیبانی می‌کند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

یک خبرنگار روسی مشخصاتی را منتشر کرده است که بر اساس با تمام مشخصات اچ تی سی یو ۱۲ (HTC U12)  رو به رو هستیم. مشخصاتی که به نقل از منابع با توجه به اسناد گفته شده ۱۰۰ درصد درست خواهد بود.

اچ تی سی یو ۱۲ (HTC U12)  دارای یک صفحه‌نمایش 6 اینچی با رزولوشن Quad HD است. طبق معمول نسبت صفحه‌نمایش هم 18:9 در نظر گرفته شده اما متاسفانه از نوع AMOLED نیست و اچ تی سی از Super LCD استفاده کرده که تقریبا در این شرکت معمول است.

قدرت اصلی دستگاه توسط چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ همراه با 6GB رم و 128GB حافظه داخلی عرضه خواهد شد. در پشت دستگاه دوربینی دوگانه قرار دارد که دارای رزولوشن‌های 12MP و 8MP بوده و دوربین سلفی هم 12MP است.

در ادامه باید اشاره کنیم که این دستگاه دارای گواهی IP68 بوده و از 3,980mAh باتری برخوردار است. نکته هیجان انگیز اینجاست که با توجه به مودم به کار گرفته شده این دستگاه دارای دو درگاه سیم کارت با پشتیبانی از نسل  5G است. اندروید ۸ اوریو و  Sense 10 همراه با Edge Sense 2.0 این دستگاه را کامل خواهد کرد. پشت دستگاه شیشه‌ای و در آوریل با قیمت 880 دلار معرفی خواهد شد.

این مشخصات کامل دستگاه! چه چیز دیگری را لازم دارید؟ آیا این دستگاه موفق خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

طراحی هنوز کامل مشخص نیس صفحه نمایش هم ناامید کننده هست یو 11 پلاس با اون باتری شارژدهی خوبی نداشت امیدوارم یو 12 خوب باشه

mTAAHAAm

ال سی دی ، کواداچ دی، 6 اینچی؟؟؟؟
با دو سیم‌کارت 5 g
باید به ی ژ نراتور وصل باشه.
هرچند مصرف باتری 845 کم شده.

این وسط انگار یه اشتباهی پیش اومده. مودم کوالکام X20 LTE نسل 4.5G هست. نسل 5 از کجا اومد دیگه؟ مگه قرار نیست مودم های 5G تازه سال 2019 بیان و مودم نسل پنجم کوالکام مگه اسمش X50 نیست؟ فکر کنم نویسنده فون آرنا قاتی کرده! من الان رفتم مشخصات مودم X20 رو دوباره نگاه کردم. نوشته نسل 4.5 LTE.

اگر مودم X20 قابلیت اتصال نسل پنجم داره، پس باید الان گلکسی S9 و اکسپریا XZ2 هم مودم نسل 5 داشته باشن.

اشتباس 100%

اما در مورد اون قسمتی که نوشته شده متاسفانه این گوشی با نمایشگر امولد نمیاد، گفتم شاید تفسیر نویسنده این سایت باشه. رفتم توی منبع، دیدم دقیقا اونجا هم کلمه AMOLED هست.

این نشون میده که مقاله دیروزم منطقش درست بوده. اینکه نویسنده فون آرنا هم انتظار امولد داشته، به نظر میاد نسل آینده همه تلفن ها امولد بشن، حداقل در پرچمدارها و گوشی های با ارزش کمپانی ها. کاری که سامسونگ خیلی وقت پیش شروع کرد و با انتقاد فراوان از طرف طرفداران LCD ها رو به رو شد. اما گذر زمان داره کفه ترازو رو به سمت امولدها پایین میبره. باید ببینیم شرکت هایی مثل سونی و HTC تا چه زمانی در مقابل این تغییر مقاوت خواهند کرد. اما اگر زمانی سونی و HTC هم به سمت امولدها رفتن، یعنی همه حرف های گذشته در مورد بهتر بودن LCD ها و خوب نبودن امولدها غلط بوده. یعنی تست های دیسپلی میت درست تر بوده تا چشم برخی از افراد.

Mortazavi

جناب آریان از اون حرفها زدی ها

دوست عزیز شما قطعا خیلی بهتر از من میدونی که آمولد در سیر تکاملی بوده و الآن به درجه پختگی رسیده و مثلاً تو اس۵ و اس۶ خیلی مشکلات داشت ولی باز هم تو دیسپلی میت اول بود??

از طرفی دیسپلی میت هر ساله نمایشگر پرچمداران اپل و سامسونگ رو بهترین اعلام می‌کنه و lcd یا led واسش فرق نمیکنه??

از طرفی فکر می کنم معمولاً جز سامسونگ و اپل رو اصلا بررسی‌ نمی کنه??

یادم نیست اس۴ یا ۵ بود که از دید دیسپلی میت بهترین شد و از دید فون آرنا بدترین

گذشته از این حرفها الآن مشکلات اولد به حداقل رسیده و قطعاً آینده نمایشگر اسمارتفون هاست چون تکنولوژی جدیدتر با مصرف کمتر و انعطاف پذیری خیلی بیشتری نسبت به lcd هست و هیچ شکی در این زمینه نیست ولی خواهشم اینه یک بار صفحه نمایش xz و اس۷ رو از نزدیک مقایسه کنید قطعاً به نتایج جالبی خواهید رسید

Mortazavi

راستی یادم رفت عرض کنم کوچ به سمت اولد یا پی اولد یا آمولد بخاطر کیفیت نیست بلکه بخاطر مصرف کمتر و امکانات بسیار بیشتر مثل فینگرپرینت زیر نمایشگر یا نمایشگر خمیده یا صفحه همیشه روشن یا نمایشگر شفاف هست که هر کدوم امکانات بسیار بیشتری رو به اسمارتفون ها میاره و ربط دادن مطلق این بحث به کیفیت فقط بازی دادن ذهن افراد از طرف شماست?

Peiman

یعنی اولین گوشی با پشتیبانی از 5g???

دکتر رسول آریان

قطعا خیر. این مودم اصلا 5G نیست.
اولین مودم 5G کوالکام مدل X50 خواهد بود.

REZA

احتمالا طراحی خیلی شبیه به یو11 پلاس هست.مشخصات مثل حافظه و رم و باتری هم همونه،فقط سی پی یو فرق کرده،اگه بتونه باتری رو بهینه کنه خیلی خوبه،چونکه یو11 پلاس با اینکه باتری بزرگتری داشت اما از یو11شارژ دهی کمتری داشت.
با این قیمت هم،احتمالا باید بشینیم فقط اخبارشو بخونیم!قیمت دلار که بالا رفته،شرکتا هم اکثرا گوشیاشون و گرون کردن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....