حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ از نسخه‌ Enterprise Edition برای گلکسی اس 9 و گلکسی A8 رونمایی کرد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، سامسونگ

اگر به یاد داشته باشید سامسونگ در سال گذشته پس از گلکسی نوت ۸ و اس ۸ در ماه اکتبر از نسخه Enterprise Edition برای این دو دستگاه رونمایی کرد و سپس بعد از یک ماه وارد بازار شدند اما به نظر می‌رسد این بار سامسونگ سریع‌تر دست به کار شده و نسخه‌ مذکور را برای گلکسی اس ۹ و گلکسی A8 معرفی کرد.

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که دقیقا نسخه Enterprise Edition برای گلکسی اس 9 و گلکسی A8 به چه مفهومی است؟

در ابتدا به قیمت اشاره کنیم. گلکسی اس 9 و گلکسی A8 به ترتیب ۸۴۹ یورو و ۴۹۹ یورو در نسخه Enterprise Edition قیمت گذاری شده است. از نظر سخت افزاری به صورت واضح هیچ تفاوتی را بین این مدل و مدل اصلی نخواهیم دید جز این که در Enterprise Edition از دو سیم کارت پشتیبانی می‌شود البته نسخه‌های دو سیم کارت معمولی نیز در کشورهای آسیایی در دسترس خواهد بود.

دستگاه‌های مدل Enterprise Edition با تنظیمات ناکس در حالت Dynamic Edition و فریمور nterprise Firmware Over-the-Air یا مخفف E-FOTA عرضه خواهد شد. این فریمور اجازه می‌دهد تا متخصصان مربوط به صورت ریموت بتوانند دستگاه را برای ارتباط با یک اپراتور کنترل کنند و یا به صورت انتخابی آپدیت را عرضه کنند. Mobile Device Management یا سیستم مدیریت موبایل در این دستگاه‌ها با نسخه اصلی متفاوت است.

از نظر اپدیت نرم افزاری برای گلکسی اس 9 در Enterprise Edition مدت ۲ سال گارانتی از سمت شرکت است و ۴ سال برای پشتیبانی نرم افزاری که در سه سال اول هر ماه آپدیت امنیتی عرضه خواهد شد و در سال چهارم هر سه ماه یک آپدیت امنیتی منتشر می‌شود. برای گلکسی A8 در این نسخه با داشتن دو سال گارانتی از سمت خود شرکت، سه سال هم پشتیبانی نرم افزاری تضمین شده است.

این دو دستگاه در ابتدا برای کشور آلمان از ماه آوریل در دسترس است و از چند ماه دیگر برای آمریکا آماده خواهد شد. شاید هیچموقع نتوانید این نسخه را تهیه کنید ولی بد نبود در مورد Enterprise Edition  اطلاعات بیشتری داشته باشید !

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

البته این نکته قابل ذکر هست که این مدل ها مخصوصا افراد شخصی نیست. یعنی معمولا کسی نمیره اینها رو برای استفاده شخصی خودش بخره. هدف از ارائه مدل اینترپرایز بیشتر صاحبین کمپانی ها هستن که میخوان کارمندهای کمپانی از یک موبایل واحد استفاده کنن. به این ترتیب مدیر کمپانی میتونه تعیین کنه که گوشی چه قابلیت هاییش فعال باشه و چه قابلیت هاییش غیر فعال باشه. به نوعی مدیر کمپانی میتونه گوشی هایی که به کارمندانش میده رو کاستوم کنه.

مورد بعدی افراد بالارده سیاسی هستن، مثل رییس جمهورها، وزیران و سفیران. سابق بر این گوشی بلک بری خیلی استفاده میشد توی آمریکا برای افراد بالارده حکومتی. به خاطر امنیت بالا و قابلیت های فعال و غیر فعال کردن آپشن ها و به طور کلی مدیریت کامل بر رام گوشی.

هدف سامسونگ هم از تولید نسخه های اینترپرایز این هست که مثلا رییس جمهور آمریکا یا هر کشور دیگری، اعتماد کنن به این نسخه ها و به جای بلک بری ها، این مدل ها رو جایگزین کنن.

Mortazavi

ممنون خیلی کامل بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....