حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

استراتژی موبایل‌ الجی برای جلب اعتماد مشتریان و بهبود فناوری‌های اصلی گوشی

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار، اخبار رسمی شرکت‌ها، ال‌جی

رئیس جدید واحد موبایل ال‌جی در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا در مورد اهمیت برطرف کردن نیازهای واقعی مشتریان به‌وسیله جلب اعتماد به برند ال‌جی و بهبود فناوری های اصلی گوشی صحبت کرد. به گفته Hwang Jeong-hwan، رئیس بخش ارتباطات موبایل ال‌جی، محصولاتی بسیار پیشرفته‌ مثل LG V30S ThinQ  که براساس محصولات پریمیوم و موفق قبلی ساخته شده‌اند، نقش مهمی در رسیدن به این هدف بازی می‌کنند.

آقای Hwang در ادامه گفت: اکثریت مشتریان گوشی‌های هوشمند به دنبال یک تجربه کاربری عالی هستند که برگرفته از نحوه استفاده آنها از گوشی در مصارف کاری و غیر کاری است. مشتریان ال‌جی می‌خواهند که گوشی‌های ما دارای چهار فناوری کلیدی باشند. فناوری‌هایی که ما به آن ABCD می‌گوییم. یعنی صدا(Audio) ، باتری(Battery) ، دوربین (Camera) و نمایشگر(Display) . ما این ویژگی‌ها را نه تنها در پرچم‌داران جدیدمان بلکه در مدل‌های ارتقا یافته‌ای مثل LG V30S ThinQ نیز در اولویت قرار داده‌ایم.

استفاده از پلتفرمی ثابت شده و مورد تحسین در کنار نرم‌افزاری رو به رشد و طراحی زیبای محصول، باعث می‌شود تا حس مالکیت این گوشی لذت‌بخش‌تر شده و برای مدت طولانی‌تری باقی بماند. ویژگی‌های کاربردی و رنگ‌های منحصربه‌فرد باعث شده تا گوشی‌های ال‌جی در جایگاهی متفاوت از رقبا قرار بگیرد و نظر مشتریان جدیدی را به سمت خود جلب کند. در عین حال کیفیت ساخت و خدمات پس از فروش مثل عرضه مداوم آپدیت‌های مربوط به هوش مصنوعی، از دیگر دلایل مهمی است که ال‌جی را برای مشتریانی که به دنبال یک گوشی جدید می‌گردند، به بهترین گزینه تبدیل می‌کند.

ال جی وی 30 اس ThinQ

ال جی وی 30 اس ThinQ

کیفیت صدای فوق‌العاده به عنوان یکی از قابلیت‌هایی که در گوشی‌های فوق پیشرفته امروزی نادیده گرفته شده ، از دلایل اصلی انتخاب گوشی‌های ال‌جی است. فناوری پیشرفته Hi-Fi Quad DAC ال‌جی به صورت پیشرفته تر در محصولات آینده همچنان به کار برده خواهد شد. همچنین تلاش برای عرضه پیشرفته ترین فناوری باتری در همکاری با شرکت پیشرو LG Chem در اولویت قرار گرفته است. دوربین‌ گوشی‌های ال‌جی نه تنها در زمینه نوآوری در این صنعت پیشرو هستند بلکه عملکرد آنها برای عکاسی در محیط‌های کم‌نور بهبود پیدا کرده است. همچنین این دوربین‌ها با وجود هوش مصنوعی، باهوش‌تر شده و زحمت شما را برای گرفتن یک عکس عالی بسیار کمتر می‌کنند. به علاوه ال‌جی به عنوان برترین شرکت در زمینه فناوری‌های مربوط به صفحه نمایش چه در LCD و چه OLED، سرمایه‌گذاری زیادی برای تحقیق و توسعه نمایشگرهای گوشی انجام داده است.

بازار گوشی‌های هوشمند در یک دهه گذشته بسیار متحول شده است و چالش حال حاضر مشخص کردن راه پیشرفت در دهه آینده است. شرکت‌های کمی با این میزان تجربه، دانش و گستردگی محصولات مثل ال‌جی وجود دارند. با وجود قابلیت‌های هوش مصنوعی، ما تمام تلاش خود را برای تقویت کردن بخش موبایل انجام خواهیم داد.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کشتن ما رو با این هوش مصنوعی!

اگر هوش مصنوعی یعنی دوربین رو بگیری روی هر آبجکت و اطلاعات اون رو نمایش داده بشه و یا اینکه پیام هایی که به دستیار صوتی میگفتیم انجام بده رو کمی طولانی تر کنیم، توی بیکسبی نسخه دوم هم هست، اما سامسونگ خیلی ادعایی روی باهوش تر کردن گوشی نداشت.

در ضمن این موارد کاملا نرم افزاری و متکی به الگوریتم های برنامه نویسی هست. حالا اینکه بیایم سخت افزار جداگانه ای رو هم برای هوش مصنوعی اختصاص بدیم، فقط برای این هست که فشار کاری به بخش های اصلی کمتر وارد بشه. وگرنه هوش مصنوعی در این حد ابتدایی، خیلی نیازمند سخت افزار جداگانه هم نیست!

مفهوم هوش مصنوعی خیلی فراتر از این چهارتا الگوریتم سادس. همچین هوش مصنوعی گوشی ها رو بزرگ جلوه میدن که فکر میکنی گوشیت خودش میتونه صبح ها بره نون بخره!

با فاصله 6 ماه، دقیقا و دقیقا و دقیقا همون گوشی V30 رو داده بیرون، بدون کوچکترین تغییر!

اگر بخوای به زور دنبال تغییر براش بگردی، این هستش که رم گوشی قبلا 4 گیگ بوده، الان شده 6 گیگ، همین و بس!

جالب اینجاس که تعریف نسخه پلاس از نظر الجی یعنی فقط افزایش مموری.

وگرنه این هوش مصنوعی فقط و فقط نرم افزاره که میشد روی V30 قبلی هم توسط یک آپدیت نصبش کرد.

آها یادم رفت بگم، نسخه های جدید گویا تنوع رنگ هم دارن!

اسمش رو یک اتوبوس نمیتونه بکشه:
LG V30S+ ThinQ
بعد تفاوتش با V30 قبلی چیه؟
چنتا الگوریتم نرم افزاری در قالب هوش مصنوعی، رم و مموری بیشتر.

حرام اگر فرقی دیگه داشته باشن!

mosayebso

جالبه همون چنتا هم کپی مفتضحانه ای از بیکسبی هست مه اتفاقا عملکرد درستی هم ندارن
سامسونگ توی بیکسبی ۲ که با نوت ۹ معرفی میشه امکانات بیکسبی رو چند درجه ارتقا داده
و احتمال خیلی زیاد با اکثر برنامه های اصلی هم سازگاری کامل داره و میشه با بیکسبی اونها رو کنترل کرد
اما حیف که باید عملکردش رو حداقل برای خود من توی یوتیوب ببینیم

mosayebso

ال جی این وی ۳۰ اس رو با قیمت بیشتر از اس۹ پلاس در نظر گرفته!!!!!
خخخخخ
ال جی بزرگترین مشکلش اینه که روی یه چیز ثابت نمیمونه
اگر طراحی ماژولار که اون همه روش تبلیغ کرد رو ادامه میداد و بهبودش میداد الان به عنوان یه امضا توی طراحی ال جی به شمار میرفت
هرسال میاد طراحیاشو از بیخ و بن تغییر میده و سخت افزار یک نسل قبل رو با قیمت بیشتر از پرچمداران حال حاضر میفروشه بعد انتظار داره که گوشی هاش فروش بره

Peiman

واقعا؟؟؟!! خریت کرده با این قیمت گذاری . کسی سمتش نمیره

Alexs

فعلل که وی 30 بالای 4 5 میلیون فروخته بعدشم خریت مدیر سامسنگ کرده با این قیمت گذاریش که هیچ گونه نوآوری نداره مصداق بارزش اس 8 و اس 8 پلاس بودن که فروش چندانی نداشتن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....