حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: نمایش قابلیت‌ Super Slow Motion بر روی گلکسی اس 9

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار، تماشا کنید، سامسونگ

قابلیت Super Slow Motion در زمان رونمایی بسیار هیجان انگیز به نظر می‌رسد اما زمانی که شما می‌خواهید به دفعات مختلف از این قابلیت استفاده کنید کم کم تبدیل به یک سرگرمی می‌شود که می‌توانید ویدیو‌های خلاقانه‌ای از آن به ثبت برسانید. این قابلیت بر روی دستگاه‌های سونی برای اولین بار به نمایش درآمد و در گلکسی اس ۹ سامسونگ آن را اضافه کرد. در ادامه همراه باشید.

یکی از قابلیت‌هایی که ما دوست داشتیم، انتخاب محدوده بود. در بحث انتخاب محدوده می‌توانیم قسمتی را انتخاب کنیم تا خود دستگاه با تشخیص روی دادن اتفاق، صحنه را آهسته کند. به این ترتیب فرایند خطای کمتری خواهد داشت. در ادامه ویدیویی را می‌بینید که تصاویری تستی با گلکسی اس ۹ تهیه شده است.

 

نظر شما چیست؟ چقدر Super Slow Motion را کاربردی می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

این دقیقا همون چیزیه که گفتم سوپر اسلوموشن سامسونگ رو از سوپر اسلوموشن سونی، پیشرفته تر کرده.

این دقیقا چیزیه که گفتم برخی قابلیت ها کاربردی هستن و برخی فقط جنبه تبلیغاتی دارن.

ابتدا کادر مورد نظر رو بر روی سوژه قرار میدی، به محضی که حرکت سریعی اتفاق بیوفته، خودش به طور خودکار شروع میکنه به ضبط اسلوموشن.

درسته که سونی زودتر 960 فریم رو آورد و حتی امسال 960 فریم رو به فول HD آورد، اما داریم میبینیم این سامسونگ هست که کارایی سوپر اسلوموشن گوشی رو ارتقا داده.

چون همونطور که قبلا هم گفتم، این قابلیت 960 فریم سونی در حالت فول HD مدت زمان فیلم برداری رو از 6 ثانیه به 3 ثانیه کاهش داده. حالا اینکه بتونی در عرض 0.09 ثانیه، به صورت دستی شات کنی، قطعا مشکل ایجاد میکنه. ممکنه زودتر دکمه شات رو بزنی یا دیرتر، که در هر دو حالت نمیتونی به اسلوموشن دلخواهت برسی و مجبوری چندین بار مکررا امتحان کنی تا بالاخره به هدف برسی. به این خاطر هستش که میگم سوپر اسلوموشن سونی چندان کارایی نداره و فقط برای تبلیغات خوبه که بگیم به به، سونی سوپر اسلوموشن رو ارتقا داد و از HD به فول HD رسوند!

Peiman

دقیقا ? حرف منم همین بود .
اما در کل خیلییی چیز کاربردی نیست ولی بودنش از نبودنش بهتره

دکتر رسول آریان

آره دیگه. برای سرگرمیه کلا.

Mortazavi

این خیلی عالیه که دیگه انتخاب ۹۶۰ فریم فقط در گرو سونی نیست

سامسونگ هم مثل همیشه به بهترین شکل از تکنولوژی بقیه استفاده کرده و همین که بعد یه سال تونسته تکنولوژی غول سنسورهای موبایل رو پیاده کنه واقعاً قابل تحسین
البته اگه گزینه fhd رو هم میزاشت میشد تو نور کم هرچند محدودتر ازش استفاده کرد ولی همینشم عالیه

hamid reza

این قابلیت خیلی عالیه ولی اونقدر هم ضروری نیست من خودم حاضرم گوشیم مقاوم باشه و بدون گارد ازش استفاده کنم تا این این قابلیتو داشته باشه

amir shar

گوشی cat بخر مادامالعمر تضمینی بدون خط و خش (:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....