حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی میت اس ای (Mate SE) یا شایعه ای پرت؟

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، هواوی

تا پیش از این کمی حاشیه برای موبایل ها وجود داشت و با تغییر گوشه ها و موارد مختلف شاید می شد تفاوت بیشتری بین مدل های متعدد ایجاد کرد. این شباهت آنقدر زیاد است که حتی اپل برای طراحی خاص تر به زائده نمایشگر متوصل شده است و بعید نیست که دیگر برندها نیز چنین تصمیمی بگیرند اما آن هایی که مثل ما، “معمولی” اند (!) چطور باید متمایز شوند؟ خب حقیقت این است که همیشه جوابی برای سوال ها وجود ندارد! تصویری که می بینید شاید هوآوی میت اس ای (Mate SE) باشد و شاید نه! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به تصاویر لو رفته از هوآوی میت SE داشته باشیم.

اگر از دعوای @Evleaks و @Oneleaks بگذریم که می رسیم به دستگاهی که در تصویر بالا می بینید. برای تشخیص اینکه آیا این مدل قبلا جایی معرفی نشده باشد (!) ما حدس های خود را جستجو کردیم تا بدانیم آیا این موبایل را جایی قبلا دیده ایم یا نه! نزدیک ترین حدس به آن آنر 7 ایکس است که البته از نمای جلو به جز تفاوت لوگوی هوآوی و آنر مورد قابل ذکر دیگری وجود ندارد و در پشت فقط اینجا دو لنز دوربین زیر یک شیشه هستند اما در آنر 7 ایکس طراحی جداگانه شبیه به نوا 2 پلاس دیده می شود.

اما نام این دستگاه چیست؟ فراتر از حدس یا اطلاعات دو لودهنده یا به عبارت بهتر افشاکننده معروف باید گفت پاسخ را کاربری از Gsmarena پیدا کرده و آن چیزی نیست جز هوآوی میت اس ای (Mate SE)! البته هنوز قطعا مشخص نیست که این پاسخ صحیح است یا نه اما به دلیل وجود صفحه ای در وب سایت هوآوی امریکا با نام این دستگاه که عکسی در آن وجود نداشته است می توان این دو را بهم وصل کرد. از طرفی از ترنجی قبول کنید که برند SE به لطف اپل در بازار امریکا به خوبی جای افتاده و معنی یک موبایل میان رده را می دهد، پس چه نامی بهتر از آن برای هوآوی که می خواهد بازار امریکا را درنوردد!

همانطور که در ظاهر هوآوی میت اس ای (Mate SE) شباهت بسیار زیادی با آنر 7 ایکس (Honor 7X) می بینیم، در بخش سخت افزار نیز احتمالا شاهد چنین موضوعی خواهیم بود. نظر شما چیست؟ این دستگاه می تواند موفق باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

طراحی پشتی خیلی زشته . میتونست بهتر طراحی کنه

mTAAHAAm

خیلی تفاوتی با مدل های دبگه نداره.
دیگه عادی شده

Mortazavi

بنظرم دوربین های دوگانه بهم چسبیده یا زیر یک شیشه خوشگل ترند تا جدا از هم

مثل میت۹ یا همین گوشی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)