حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کارمندان پردیس اپل پارک (Apple Park Campus) مرتبا با درب و دیوارهای شیشه ای ساختمان برخورد می کنند!

چنین اتفاقی زمانی رخ می دهد که شرکتی علاقه ویژه ای به ساخت ساختمان های شیشه ای داشته باشد و محصولاتی تولیدکننده که سبب ساعت ها اعتیاد کارمندان به آن ها شود! نتیجه برخورد مکرر کارمندان با شیشه های ساختمان شیشه ای زیبای شما می شود! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا خبر جالبی درباره برخورد مکرر کارمندان پردیس اپل پارک (Apple Park Campus) با شیشه های ساختمان را مرور کنیم!

به گزارش MarketWatch درخواست های متعددی برای کمک به کارمندان پردیس اپل پارک (Apple Park Campus) که با درب و دیوارهای شیشه ای این ساختما برخورد کرده اند، وجود دارد. هر چند هیچ کدام از این کارمندان نیاز به بستری شدن نداشتند و آسیب ها خطرناک نبوده اما برخی از آن ها موجب شکستن سر و درد زیاد برای کارمندان شده است. همانطور که در توئیت زیر می بینید عنوان می شود در اولین روز بازگشایی پردیس اپل پارک 7 نفر اعلام جراحت در اثر برخورد با درب های شیشه ای را داشته اند و این فقط آن تعدادی از افراد است که گزارش داده اند، یعنی افرادی که به صورت فیزیکی جراحت داشته اند (و احتمالا تعداد تمام افرادی که برخورد داشته اند بیشتر باشد)

پردیس اپل پارک

پردیس اپل پارک

قرار بود که پردیس اپل پارک، دفتر مرکزی 5 میلیارد دلاری اپل سال گذشته آغاز به فعالیت کند اما خیلی از کارمندان ابتدای سال جاری (2018) به این دفتر منتقل شدند. پس از حوادث متعدد برخورد کارمندان با دیوارهای شیشه ای آن ها برچسب هایی را برای مشخص کردن دیوار ها استفاده کردند اما این برچسب ها به دلیل “خدشه دار کردن طراحی ساختمان” کنده شدند!

هر چند می توان کمی شیطنت طور قضاوت کرد و گفت که کارمندان آنقدر هواس پرت بوده اند که به دلیل سرگرم بودن با آیفون های خود به محیط اطراف دقت نکرده اند و با دیوارهای شیشه ای برخورد کرده اند اما جالب است بدانید که اپل می تواند به دلیل نقض شرایط محیط کاری متهم شود!

قانون کالیفرنیا ایجاب می کند که “کارمندان از خطر برخورد با شیشه یا موانع به وسیله نشانه های قابل ملاحظه و بادوام” محافظ شوند، پس به نظر می رسد اپل باید راه بهتری از کندن برچسب ها برای مشخص کردن دیوارهای شیشه ای پیدا کند.

شاید جالب باشد که بدانید این اولین باری نیست که اپل با ساختمان های شیشه ای خود مشکل دارد و در سال 2012 یک پیرزن 83 ساله به دلیل شکستن بینی در اثر برخورد با یک فروشگاه اپل شکایت یک میلیون دلاری داشته است! نظر شما چیست؟ در این مسئله مقصر کیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

بزرگ می شن یادشون می ره.

hamid reza

مثل ساختمون های تازه ساخت ما سیمان بزنن شیشه هارو ببینن 🙂

Mortazavi

قطعاً مقصر شرکته که درب و دیوار هارو با برچسب مشخص نمی کنه

Peiman

جدا از این مورد جدا ساختمان های شیشه ای زیبان

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)