حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری هوآوی پی اسمارت (Huawei P Smart) مشخص شد

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | هواوی

هوآوی پی اسمارت (Huawei P Smart) میان رده جدید و ترندی این شرکت چینی است که از هوآوی میت 10 لایت ارزان تر است. هر چند تشخیص این که آیا هوآوی این دستگاه را در ادامه سری خاصی از محصولاتش تولید کرده یا یک دسته جدید است، کار سختی به نظر می رسد اما از نظر دسته بندی کلی در رده آنر 7 ایکس (Honot 7X) قرار می گیرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به عمر باتری هوآوی پی اسمارت (Huawei P Smart) داشته باشیم.

عمر باتری هوآوی پی اسمارت (Huawei P Smart)

عمر باتری هوآوی پی اسمارت (Huawei P Smart)

هوآوی پی اسمارت (Huawei P Smart) با باتری 3000 میلی آمپری تجهیز شده و نمایشگر 5.65 اینچی آن رزلوشن FHD دارد. چیپست هوآوی P Smart ساخت این شرکت و مدل کایرین 659 است. به صورت کلی می توان گفت که یک میان رده با مشخصات خوب و باتری ای که 10٪ از آنر 7 ایکس (Honor 7X) کمتر است را پیش رو داریم.

در تست باتری Gsmarena همانطور که در تصویر بالا می بینید، عملکرد کلی را می توان “خوب” ارزیابی کرد، نه کمتر و نه بیشتر. هر چند چیپست 16 نانومتری آن کمی انتظارها را بالاتر می برد اما به صورت کلی می توان گفت حدود 10 ساعت پخش ویدیو و 10.5 ساعت وبگردی می تواند راضی کننده باشد. مدت زمان مکالمه با ارفاق یک دقیقه ای، 16 ساعت است و مجموع امتیاز Gsmarenaیی (!) آن 73 ساعت می شود.

شارژر هوآوی پی اسمارت (Huawei P Smart) یک شارژر 10 واتی است که باتری 3000 میلی آمپری آن را در مدت 30 دقیقه 25٪ شارژ می کند. نظر شما درباره عملکرد باتری هوآوی پی اسمارت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

این گوشی کی و کجا معرفی شد که من خبرشو نخوندم؟

Peiman

با توجه به حجم باتری نتیجه قابل قبوله

mTAAHAAm

باتوجه به حجم باتری و فناوری پردازنده راضی کننده است.

hamid reza

باتری کوچیک صفحه نمایش بزرگ در نتیجه آشغالی

Mortazavi

اکسپریا xa1 ultra با باتری کمتر و صفحه خیلی بزرگتر و پر نور تر و پردازنده ۱۶نانو متری حدود ۲ ساعت وبگردی و پخش ویدئوی بیشتری داشت که نشون میده یا کایرین۶۵۹ خیلی خیلی پرمصرفه یا رابط اصلا بهینه نیست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)