حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سهامداران اپل از صحبت‌های تیم کوک درباره Apple Watch و Apple Pay می‌گویند

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، اخبار

امروز، سرمایه گذاران اپل از سراسر جهان در نشست سهامداران سالانه در تئاتر استیو جابز در کوپرتینو شرکت کردند. مدیر عامل شرکت، تیم کوک صحبت‌هایی را در مورد رویکرد شرکت از نظر رشد Apple Watch و Apple Pay بیان کرده است. در ادامه همراه باشید.

تیم کوک در صحبت‌های خودش اعلام کرد که Apple Pay به عنوان روش پرداخت برای انواع معاملات به طور کامل جایگزین روش نقدی نشده است. مدیر اجرایی این شرکت گفت که با وجود درصد قابل توجه استفاده از  Apple Pay  در بازار کنونی اما باز هم به انتظارات این شرکت نرسیده است. او اشاره کرد که که “هنوز پول نقد از ثبات بیشتری” برخوردار است اما تیم کوک این را نیز اضافه کرد که افزایش فروش Apple Watch و استفاده از این وسیله می‌تواند کمک بسیار مستقیمی به Apple Pay و فراگیر شدن آن داشته باشد.

Apple Watch تبدیل به وسیله بسیار محبوب پوشیدنی در جهان شده است و 8 میلیون از آن در اکتبر تا دسامبر  سال گذشته میلادی به فروش رسید. این تعداد برای ساعت هوشمند اپل یک رکورد بسیار خوبی به حساب می‌آید. اپل در حال حاضر بزرگترین سازنده ساعت در جهان است. در سه سال متوالی، اپل بیش از شرکت‌هایی که ۱۰۰ سال در این حوزه فعالیت داشته‌اند، فروش و سود را تجربه کرده است.

کوک در این مراسم ضمن اعلام خوشحالی خودش اشاره کرد که اپل در سال گذشته بالغ بر 19 محصول و مالکیت نرم افزاری را توسعه داده است و به این روند در سال جاری نیز ادامه می‌دهد. کوک اظهار داشت که اپل در حال افزایش بیشتر سبد محصولات خودش است!

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

برای خیلی از افراد خریدن اپل واچ منطقی نیست اونم با وضعیت پول ما .
اپل واچ تقریبا هم قیمت یک کنسول نسل هشتمی و به نظرم خریدن اون منطقی تره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....