حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بر اساس یک گزارش، مدیر فنی سامسونگ Injong Rhee به گوگل پیوست !

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، سامسونگ، گوگل

بر اساس گزارشی که به تازگی در رسانه‌های مربوط منتشر شده است، Injong Rhee، مدیر فنی سامسونگ،  آمادگی خود را برای پیوستن به گوگل به عنوان یک کارآفرین اعلام کرده است. این در حالی است که Rhee در سال 2011 به سامسونگ ملحق شد و در پلتفرم امنیت سامسونگ Knox برای این شرکت کار می کرد. او همچنین دستی در توسعه Samsung Pay  و دستیار Bixby داشته است. در ادامه همراه باشید.

Rhee توانست به سمت رئیس تیم تحقیق و توسعه سامسونگ در زمینه نرم افزار و خدمات برسد. در داخل یک شرکت که بیشتر به سخت افزار آن شناخته شده است، گفته می شود Rhee به شدت مورد احترام قرار می‌گرفت و به همین منظور پیشرفت‌های بسیار قابل توجهی را در سامسونگ تجربه کرد. با توجه به استفاده از NFC و انتقال امن مغناطیسی، Samsung Pay به طور عمده در اکثر خرده فروشان پذیرفته شده است. Bixby 2.0 معرفی شده  و سامسونگ می خواهد Knox را در دستگاه های دیگر علاوه بر گوشی های هوشمند نیز به کار ببرد.

در گوگل، Rhee قصد دارد در پروژه های مرتبط با اینترنت اشیا کار کند. آیا سامسونگ نبود Rhee را احساس می‌کند؟ باید ببینیم در توسعه سه محصول ذکر شده در سال‌های آینده چه اتفاقی خواهد افتاد!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

به نظرم خیر. چون زمانی که خط مشی و اهداف بلند مدت مشخص باشن، با کم و زیاد شدن کسی، اتفاق خاصی نمیوفته. همون طور که پس از درگذشت استیو جابز، همچنان اپل داره به کار خودش ادامه میده.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....