حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

همکاری و سرمایه‌گذاری اپل، الجی و والو جهت تولید میکرودیسپلی‌های OLED در AR و VR

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، اخبار، ال‌جی

بر اساس اطلاعات منتشر شده سه شرکت مطرح اپل، الجی و Valve در حال خلق شرکتی به عنوان eMagin با سرماه ۱۰ میلیون دلار هستند. این شرکت قرار است تمرکز بسیار جدی بر روی میکرو‌دیسپلی‌(microdisplay) داشته باشد. هدف اصلی این نوع صفحه‌نمایش برای موارد سلامتی، صنعتی و نظامی است. در ادامه همراه باشید.

در بیانیه شرکت eMagin آمده است که در حال مذاکره با شرکت های مختلف جهت ارتقا صفحه نمایش‌های میکرودیپسلی برای هدست‌های بازار است. این می تواند شامل هدست‌های VR و AR، از جمله عینک AR شود که شایعه مربوط به آن از شرکت اپل را هم در روز های گذشته شنیده‌اید. تحلیلگر Gene Munster گفته است که این محصول بزرگتر از iPhone خواهد شد. Valve، یک پلت فرم بازی، در حال همکاری با الجی در زمینه هدست VR است. صفحه نمایش صحبت‌شده در بالا توسط eMagin دارای وضوح 2048 * 2048 پیکسل است.

“ما با توافق های استراتژیک با شرکت های چندملیتی از محصولات رده اول یکپارچه برای طراحی و توسعه میکرودیسپلی برای هدست‌های آینده در سرتاسر جهان وارد شده ایم و با همکاری این شرکت ها با تولید کنندگان انبوه برای تولید با توان بیشتر مذاکره کردیم.” – بیانیه eMagin از ثبت SEC

در مقابل سرمایه گذاری 10 میلیون دلاری، اپل، الجی و والو مجموعا 6،451،613 سهام eMagin را دریافت کردند. از روز جمعه، سهام این شرکت (که در زیر نماد EMAN ذکر شده است) با قیمت 1.45 دلار بسته شده است که روزانه 5.45 درصد رشد را تجربه می‌کند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

محصولات جذابی در راه هستند…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....