حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با عذرخواهی رسمی کمیته بین‌المللی المپیک هدیه سامسونگ به ورزشکاران ایرانی تقدیم شد

نوشته

6 سال قبل | 16 دیدگاه | اخبار، سامسونگ

کمیته بین‌المللی المپیک طی نامه‌ای رسمی به کمیته ملی المپیک ایران بابت ناهماهنگی‌های پیش آمده در جریان توزیع هدایای المپیک زمستانی ۲۰۱۸ پیونگ‌چانگ از ورزشکاران ایرانی عذرخواهی کرد و پس از آن ورزشکاران ایرانی روز شنبه ۲۱ بهمن ماه ۹۶ در مراسمی گوشی‌های نوت ۸ ویژه المپیک پیونگ‌چانگ را دریافت کردند.

شرکت سامسونگ پیش از این ۴ هزار عدد گوشی نوت ۸ ویژه المپیک زمستانی ۲۰۱۸ را برای توزیع میان تمامی ورزشکاران در اختیار کمیته بین‌المللی المپیک قرار داده بود، اما توزیع این هدایا به عهده این شرکت نبوده است.

سامسونگ با آنکه اساسا نقشی در روند توزیع این گوشی‌ها نداشت، با تمام توان مسئله را پیگیری کرده و در نهایت نیز بسیار خوشحال است که هم هدایا به ورزشکاران ایرانی تحویل شد و هم کمیته بین‌المللی المپیک در نامه‌ای رسمی از نمایندگان ایرانی عذرخواهی کرد.

مسعود فیاضی مدير روابط عمومی و مسئوليت‌های اجتماعی سامسونگ در این مورد می‌گوید: «به محض اطلاع از موضوع، با اين که قصور از طرف سامسونگ نبوده، با مسئولان کميته جهانی المپيک صحبت کرديم و در نهايت نيز مشکل حل و مشخص شد که موضوع ارتباطی با شرکت سامسونگ نداشته و تنها يک سوء تفاهم و ناهماهنگی در توزیع بوده است.»

او با اشاره به اینکه سامسونگ همواره به فرهنگ، هنر و جامعه ایران احترام گذاشته است افزود: «ما همیشه حامی مشتریان‌مان در ايران هستيم و آرزو می‌کنیم نمایندگان و ورزشکاران ایرانی تجربه‌ای موفق و فوق‌العاده در المپیک زمستانی ۲۰۱۸ داشته باشند».

فیاضی با اشاره به پروژه‌های مسئوليت‌های اجتماعی سامسونگ در ایران افزود: «نشانه‌های این نگرش خاص و همراه با احترام در عملکرد این شرکت در تمامی حوزه‌ها قابل مشاهده است. از برگزاری کمپین حمل مشعل المپیک و اعزام تیمی ۱۰ نفره از چهره‌های الهام‌بخش ایرانی به کره جنوبی برای حمل مشعل بازی‌ها به نمایندگی از ایران گرفته تا کمک به احیای محیط زیست ایران در کمپین «یادگاری تو به زمین» که طی آن با کاشت ۱۲۱ هزار اصله نهال، ۱۱۰ هکتار از جنگل‌های باستانی هیرکانی در منطقه جواهرده احیا شد.»

مدير روابط عمومی و مسئوليت‌های اجتماعی سامسونگ گفت: «در حوزه آموزش پروژه‌ای مانند آکادمی مهندسی سامسونگ را تاسیس کردیم که در دوره‌هایی رایگان جدیدترین فناوری‌ها و مهارت‌های فنی را به علاقه‌مندان و تکنسین‌ها آموزش می‌دهد. تاسیس مرکز فناوری سامسونگ- امیرکبیر نیز به صورت رایگان به جوانان ایرانی برای توسعه کسب و کارهای جدید در شاخه‌های مختلف مسولیت‌های اجتماعی کمک می‌کند.»

در نهایت و با توجه به عذرخواهی رسمی کمیته بین‌المللی المپیک و پایان سوتفاهمات ایجاد شده، شرکت سامسونگ تجربه‌ای موفق، منحصربفرد و شاد را برای ورزشکاران ایرانی آرزو دارد.

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

کلا ۴ تا ورزشکار المپیکی داشتیم؟؟؟؟؟ ?

دکتر رسول آریان

بله 4 تا

ahmad

چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی

mosayebso

خب این حرف خطاب به چه کسی بود الان؟!!!

ahmad

به هرکسی که به ملت ایران توهین کرد تو این مورد از شواهد پیداس کمیته بین المللی المپیک

دکتر رسول آریان

آقا احمد چرا شما دوست داری اثبات کنی که دقیقا خود شرکت سامسونگ مقصر بوده و کمیته بین المللی المپیک تقصیری نداشته؟ اگر الان به جای سامسونگ، مثلا شرکت موتورولا یا اپل اسپانسر بود، واقعا انقدر اصرار داشتی که بگی سامسونگ مقصر بوده؟ خود رییس کمیته بین المللی المپیک اومده شخصا نامه عذرخواهی داده، سامسونگ هم گفته بی تقصیرم. دیگه بالاتر از این؟ خوبه شما قاضی نشدی!

ahmad

مطمین باشید اره قبلا هم گفتم به دلتیل متعدد که یکیشم عدم احترام به کاربرای ایرانی هست هرگز دیگه اپل نمیخرم هرچند اپلو دوس دارم

Mortazavi

جناب آریان نمیشه سامسونگ رو هم بی تقصیر دونست
آیا اگه تهدید ایران به قطع ارتباط با سامسونگ نبود بازم اینجوری پیگیری میکرد؟
ببینید تو اینکه محصولات سامسونگ در تمام زمینه ها فوق‌العاده اند شکی نیست

اینکه هر ساله بهترین اسمارتفون اندروید مال سامسونگ هست نشوندهنده توان بالای این شرکت هست

ولی بار دومه که به ایران توهین میشه و پای سامسونگ وسط هست حالا به هر دلیل و شکلی

در مقابل رفتار الجی که هموطنش هست رو طی سالیان گذشته یه ریویو بکنید ببینید چقدر فرق هست

سامسونگ فوق‌العاده ست ولی جایگزین هم واسش زیاده مثل الجی و شارپ و سونی تو صوتی و تصویری و لوازم آشپزخونه و کلی شرکت تو اسمارتفون ها و سایر محصولات و اگه پای سامسونگ از بازار پر سود ایران بریده بشه قطعاً ما ضرر نمی کنیم و سامسونگ متضرر میشه

مطمئنا سامسونگ مقصر اصلی نبوده ولی شک نکنید قضیه هماهنگ شده بوده.

من میگم یه بار برای همیشه باید قدم بزرگی در رابطه با توهین به مردم ما باید برداشته بشه (حالا میخاد سامسونگ باشه یا سونی یا اپل یا هر شرکتی ) که دیگه این اتفاقات نیوفته ولی متأسفانه مافیای پشت پرده هیچ ارزشی برای مردم ایران قائل نیست.

Alexs

با همه ش موافقم غیر از اون قسمتی که گفتی هر ساله بهترین اتدروید سامسنگه کی شده

Pouya

نه به نظرم احمد جان خطاب به کمیته گفتن با شناختی که ازشون دارم بعید میدونم هنوزم فک کنن تقصیر سام بوده دیگه خود کمیته عذر خواهی کرد سامم گفت تقصیر من نیس اون مثال دورهمی هم که خیلی ساده بود رو که رسول جان زدن خوندم مثال خوبی بود دیگه ربطی به سام نداره که

ahmad

دوستان حساسیت منو لطفا به ضد سامسونگ بودن تعبیر نکنید ساسونگ از برندهای محبوب منه فقط اینو اتفاقو توهین به ملت دونستم

دکتر رسول آریان

می بخشید من فکر کردم همچنان منظور شما سامسونگ هست که نوشتید چرا عاقل کند کاری. قطعا همه ما ناراحت شدیم از این اتفاق. اما بعضی وقت ها شاید اجتناب ناپذیر باشه. احتمالا براتون پیش اومده که خواسته باشین یک برنامه رو رجیستر کنید و کشور ایران توش نباشه. مثلا همین امروز که برنامه کورل پینت شاپ رو آپدیت کردم، دیدم توی لیستش عراق رو داره ولی ایران رو نداره. خب من باید چکار میکردم؟ نرم افزار رو نصب نمیکردم؟ اما من نصب کردم چون بهش نیاز داشتم. شما هم اگر بخوای به همین دلایل خودت رو از برترین گوشی های دنیا محروم کنی، نه اپل بخری، نه سامسونگ، ممکنه فقط خودت ضرر کنی. در مورد این مساله المپیک که واقعا حق با ما بود اما در برخی موارد که مثلا ما توی لیست یک برنامه نیستیم، همش برمیگرده به تحریم ها. وگرنه نوشتن اسم ایران در بین اسم اون همه کشور واقعا کاری نداره. متاسفانه اتفاقاتی افتاده در گذشته و حتی حال، که باعث شده شرکت ها با ما اینجوری برخورد کنن. شاید خودمون هم مقصر بودیم که الان داره این اتفاقات میوفته.

Mortazavi

دوست گرامی درسته سامسونگ جزو پیشگامان اسمارتفون هاست ولی اگه بهمون توهین کنه و ما تحریمش کنیم بخدا ما هیچ ضرری نمی کنیم چون فاصله بین رقبا آنقدر ها هم زیاد نیست
تو بحث تلویزیون که الجی دو ساله داره بهترین میشه
تو یخچال و لوازم آشپزخونه جنرال الکتریک شارپ توشیبا و الجی چیزی کم ندارن
تو اسمارتفون ها سامسونگ نوک قله هست ولی رقبا هم یک قدمی هستند و حتی بعضی موارد بهتر هستند

ایران یکی از بازارهایی هست توش که سامسونگ جزو پر فروش‌ترین هاست پس باید احترام ویژه‌ای برامون بزاره

خواهشمندم سوءتعبیر از عرایض من نشه حرف من اینه اولویت اول و آخر ما و ارزش و احتراممون هست و من ازاین قضیه خیلی خیلی ناراحت شدم چون من و شما و سایر هموطنانمون هزاران بار از تمام برندهای خارجی بالاتریم و علاقه به یه برند نباید مانع از حس غرور ملی بشه فقط من همین رو میگم
من سالهاست به برند سونی و محصولاتش علاقه مند ولی یه تار موی شما و پویا و پیمان و احمد و سینا خان و تمام دوستان رو با کل این برند عوض نمی کنم
درود بر شما
درود

Mortazavi

البته نمیگم سامسونگ مقصر هست ، منظورم اینه باید کاملاً بررسی بشه و خیلی محکم رفتار کنیم تا دیگه از این اتفاقات نیوفته
تو فوتبال دو ساله در عین ظلم ما با نمایندگان عربستان تو کشور ثالث بازی می کنیم این اتفاق برای قطر هم افتاد و اونا خیلی محکم گفتن ما کنار میکشیم و afc هم حق رو بهشون داد اگه ما هم اینکارو میکردیم و محکم بودیم اینجوری حق نمایندگانمون خورده نمیشد ولی همیشه اجازه میدیم هر کاری باهامون بکنند

Mortazavi

دقیقاً حق با شماست احمد جان

mTAAHAAm

کلا اتفاق خوشایندی نبود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....