حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینتل با پرواز 1218 پهپاد در افتتاحیه المپیک زمستان 2018 رکورد گینس را به نام خود کرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | تماشا کنید

همیشه مراسم افتتاحیه المپیک بزرگ و شگفت انگیز بوده است و خواهد بود که امسال هم از این قاعده مستثنی نیست. اینتل دوباره دست به رکورد شکنی در زمینه پرواز گروهی پهپادها زده و 1218 پهپاد را همزمان با هم به پرواز در آورده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره ثبت رکورد گینس توسط اینتل با پرواز 1218 پهپاد در افتتاحیه المپیک زمستان 2018 بیشتر بخوانیم.

اینتل تا پیش از این در سال 2016 رکورد پرواز 500 پهپاد را به صورت گروهی در آلمان به نام خود ثبت کرده است که در ادامه ویدیو این ثبت رکورد را با هم خواهیم دید:

 

امسال اما ثبت رکورد پرواز 1218 پهپاد به صورت گروهی نه در مراسم مراسم افتتاحیه به صورت زنده بلکه در شرایط کنترل شده رقم خورد است. این شرکت پرواز 300 پهپاد را به صورت گروهی در خود مراسم انجام داده است و قرار شده هر شب در مراسم اهدای مدال ها این 300 پهپاد به پرواز درآیند!

اینتل برای بهینه سازی بهتر جهت پرواز پهپادها در شرایط آب و هوایی سرد و وزش زیاد باد این پهپادها را قبلا در فنلاند تست کرده است تا مطمئن شود مشکلی از بابت خاموش شدن آن ها وجود نداشته باشد. تمام این پهپادها از کامپیوتر سیستم مرکزی کنترل می شود که مواردی همچون موقعیت آن از طریق GPS و عمر باتری را بررسی می کند.

به نظر می رسد که اینتل در تلاش است خیلی بیش از پیش خود را در چشم کاربران بزرگ کند و این قطعا برای نقشه ای بزرگتر جهت ورود به کسب و کار مستقیم با کاربر خواهد بود. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)