حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت نهفته لاگین در وب‌سایت‌ها با استفاده از اپل آیدی در iOS 11.3 beta مشاهده شد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، شایعات

این که ما بتوانیم با یک اکانت بسیاری از کار‌های خودمان را به سرعت انجام دهیم از اولویت بسیار بالایی برخوردار بوده است. همانگونه که با داشتن یک اکانت جمیل می‌توانیم در بسیاری از وب سایت‌ها به راحتی عضو شویم و نیازی به وارد کردن رمز جدید و مشخصات نیست، به نظر می‌رسد اپل نیز در حال بررسی یک قابلیت تحت عنوان one time sign-in با استفاده از اپل آیدی است. در ادامه همراه باشید.

با این قابلیت می‌توان در بسیاری از سایت‌ها و یا اپلیکیشن‌هایی که نیاز به ثبت نام دارند، بدون نیاز به وارد کردن حتی مشخصات فردی و یا رمز عبور جدید، تنها با لاگین بر روی اکانت آی‌کلاد که بر روی گوشی ست شده است، می‌تواند از خدمان آن‌ها استفاده کرد. بدین صورت اگر شما وارد سایتی می‌شوید که نیاز به ساخت اکانت و ورود دارد اگر از این سیستم پشتیبانی کند به صورت خودکار فرایند ثبت نام انجام شده و با مشخصات آی‌کلاد خودتان می‌توانید از سایت استفاده کنید.

قابلیت دیگری نیز که پیدا شده است، استفاده از دوربین برای اسکن QR Code  و ساخت اکانت و لاگین به صورت خودکار است. با این حساب اگر بر روی سیستم خود وارد سایتی شدید می‌توانید با اسکن کد مورد نظر از روی آیفون یا آیپد خودتان، اکانت را بسیار سریع تر ایجاد کنید. این قابلیت و کد مورد نظر در نسخه iOS 11.3 beta پیدا شده است و مشخص نیست که آیا در این نسخه به صورت نهایی پیاده سازی خواهد شد یا خیر! به نظر قابلیت بسیار خوبی می‌رسد و می‌تواند وب‌گردی را ساده تر کند. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

قابلیت خیلی خیلی خوبیه اونقدر تو سایتها عضو هستم و هر بار هم رمزمو فراموش میکنم که کلافه شدم

Peiman

من برای همه سایت ها و اکانت ها و جمیل ها و…. همشون یک رمز گذاشتم???

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....