حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جانشین اچ تی سی یو 11 لایف به زودی معرفی خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، شایعات

دو هفته پیش بود که اچ تی سی از جایگزین یو اولترا رونمایی کرد. اچ تی سی U11 Eye فبلت شایسته ای بود که مشخصا می توانیم انتظار فروش خوبی را از آن داشته باشیم. حالا به نظر می رسد که اچ تی سی می خواهد جانشین اچ تی سی یو 11 لایف را به زودی معرفی کند تا میان رده جدیدی البته با قیمتی کمتر نسبت به U11 Eye که فبلت میان رده لوکس این شرکت است، را در بازار داشته باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره HTC 2Q5W1 که در بنچمارک GeekBench لو رفته است بیشتر صحبت کنیم، دستگاهی که شاید جانشین اچ تی سی یو 11 لایف یا جانشین اچ تی سی A9 باشد.

جانیشن اچ تی سی یو 11 لایف

جانیشن اچ تی سی یو 11 لایف

همانطور که در تصویر بالا می بینید دستگاهی با نام HTC 2Q5W1 و مشخصات قابل توجهی لو رفته است. این دستگاه که انتظار می رود حانشین اچ تی سی یو 11 لایف (HTC U11 Life)‌ باشد چیپست اسنپدراگون MSM8953 دارد که نام تجاری این چیپست اسنپدراگون 625 است.با توجه به این چیپست می توان یک حدس دیگر نیز درباره دستگاه ناشناخته و لو رفته اچ تی سی داشت و آن این است که دستگاه مذکور جانشین اچ تی سی A9 باشد!

اچ تی سی یو 11 لایف حدودا 3 ماه پیش رسما عرضه شد که مشخصات خوبی هم دارد، به علاوه اینکه چیپست آن اسنپدراگون 630 است، پس خیلی عقلانی نیست که بگوییم اچ تی سی 2Q5W1 جانشین این دستگاه باشد. گزینه مشکوک دیگری که می توان به آن اشاره کرد اچ تی سی A9 است، دستگاه میان رده خوش ساختی که با اسنپدارگون 617 عرضه شده بود و اگر عمر باتری افتضاح آن را از یاد ببریم یکی از بهترین موبایل های اچ تی سی در آن دوره به شمار می رفت.

متاسفانه این شرکت تایوانی از طراحی فلزی خوش ساختی که به آن مشهور است به طراحی شیشه ای کوچ کرده و خیلی از کاربران چنین روندی را دوست ندارند، امیدواریم اگر این دستگاه قرار است جایگزین اچ تی سی A9 باشد همان بدنه آلومنیومی را برای آن ببینیم.

از دیگر مشخصات می توان اندروید 8 و حافظه رم 3 گیگابایتی اشاره کرد. نظر شما درباره این دستگاه ناشناخته اچ تی سی چیست؟ فکر می کنید کدام یک از دستگاه های نام برده با این دستگاه جایگزین شوند؟ به نظر ما حدس HTC A9 صحیح تر است.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

قرار بود میانرده تولید نکنه.
جانشین A9 بنام A10 سال قبل تولید شد.
(که البته چندان مورد اقبال واقع نشد)

REZA

یو 11 لایف که تازه اومده ،برای جانشین داشتن یکم زوده

Peiman

نمونه عکس های u11 plus دیدم . به نظر دوربینش عالیههه

Mortazavi

واقعاً حیف طراحی فلزی زیبای htc

من شخصا بدنه فلزی رو به شارژر وایرلس ترجیح میدم اونم شارژری که فقط اسم بدون سیم رو یدک میکشه و هیچ برتری به شارژر سیمی نداره تازه محدودترم هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)