حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت آیفون 7 ریفربیشد کاهش یافت، شروع از 499 دلار

نوشته

6 سال قبل | 7 دیدگاه | اپل

می دانیم که اپل بازه خوبی را از نظر “تعداد فروش” پشت سر نمی گذارد و تمام تلاش آن ها بر این است که بتوانند گزینه های ارزان تر و با ارزش تری را به جای نمونه هزار دلاری و البته “آیفون 8 گرانِ دِمُده” را در بازار داشته باشند. اپل هم اکنون آیفون 7 را به صورت رسمی عرضه می کند اما نسخه ریفربیشد آن تا کنون مستقیما توسط آن ها به فروش نرفته است. حالا اما اپل تصمیم گرفته که عرضه مستقیم آن را آغاز کرده و این سبب شد قیمت آیفون 7 ریفربیشد کاهش بیابد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این تغییر بیشتر صحبت کنیم.

ابتدا به پاسخ سوالی که شاید برای خیلی از شما پیش آمده باشد می پردازیم:

گوشی ریفربیشد چیست؟

گوشی ریفربیشد یا اصطلاحا رفرش (!) دستگاهی است که ایراد داشته و توسط خود شرکت سازنده کاملا تعمیر و دوباره بسته بندی شده باشد. شرکت ها عموما برای جلوگیری از دورریز زیاد دستگاهی که هنوز می تواند مفید باشد چنین عملی انجام می دهند و همیشه قیمت گوشی ریفربیشد کمتر از نمونه کاملا نو است اما شما همچنان قادر خواهید بود از گارانتی استفاده کنید و تمام قطعات گوشی اصلی خواهد بود.

حال که معنی گوشی ریفربیشد را متوجه شدیم باید گفت که قیمت آیفون 7 ریفربیشد 32 گیگابایت به صورت رسمی حدود ۴۹۹ دلار توسط اپل به فروش می رسد. قیمت مدل ۱۲۸ گیگابایت 589 و مدل ۲۵۶ گیگابایت ۶۷۸ دلار خواهد بود. قیمت آیفون 7 پلاس ریفربیشد به تربیت برای مدل های ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایت برابر ۵۹۹ و ۶۸۹ دلار است. مدل آیفون ۷ پلاس ریفربیشد انتخاب حافظه ۲۵۶ گیگابایت ندارد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این راهبرد به فروش بیشتر اپل کمک کند؟ برای یافتن پاسخ ببینید که آیا برای خرید یک آیفون 7 ریفربیشد با این قیمت وسوسه شده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

چرا اینقدر خبر متناقض؟ آدم واقعا گیج میشه . امروز گزارش مالی اپل منتشر شده بود . تیم کوک گفت فروش آیفون ایکس بالاتر از انتظارات بوده!!!

ahmad

فروش آیفون ایکس بالاتر از انتظارات بوده اینو در میزان سود به ازای هر سهم و افزایش سود از 18 میلیارد دلار به 20 میلیارد دلار میشه فهمید ولی فروش بقیه مدل ها چندان عالی نبوده و همچنین پیشبینی از سه ماهه بعدی زیاد بالا نبوده که اینا باعث سقوط سهام اپل شد.

ahmad

لطفا گزارش مالی سه ماهه چهارم اپل رو منتشر کنید عملکرد نه چندان قوی ولی خوب اپل

Mortazavi

ای کاش کشور ما هم مثل کل دنیا بود

متاسفانه همه دزدن و چه نمایندگی چه دلال چه مغازه دار همه گوشی رفرش رو به جای اصلی به مردم میدن و ادعای دین و مذهب و پیشینه فرهنگی و تاریخی هم داریم

ahmad

دقیقا موافقم باهات یکم ناشی باشی سرت کلاه میره

amir shar

تو ایران زیاد از اینا به عنوان پلمپ میندازن به مردم با قیمت سرسام آور

siavash-t

همینو دلاری ۴ تومن هم حساب کنی میشه ۲ میلیون!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)