حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسپیکر هوشمند اپل هوم‌پاد (Apple HomePod) بدون قابلیت استریو و مولتی‌روم عرضه خواهد شد!

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، اخبار

خیلی عجیب است که اپل موقعیت بسیار مناسبت عرضه رسمی اسپیکر هوشمند اپل هوم‌پاد (Apple HomePod) را از دست داده است و هر روز شاهد خبر تاخیر و یا مشکلاتی در عرضه آن هستیم. به صورت رسمی اپل قصد داشت که دسامبر این دستگاه را عرضه کند اما بعدا اعلام کرد که تاریخ دقیقی برای آن نیست و فرصت را برای آمازون و گوگل باز کرد تا به خوبی بتوانند ۷ درصد هدیه‌های تعطیلات آخر سال را به اسپیکر‌های هوشمند خودشان اختصاص دهند! در ادامه همراه باشید.

همانطوری که می‌دانید پیش فروش دستگاه در ۲۶ ژانویه یعنی دو روز دیگر شروع خواهد شد و در ۹ فوریه تحویل داده می‌شود. قیمت در نظر گرفته شده برای اسپیکر هوشمند اپل هوم‌پاد (Apple HomePod) برابر با ۳۴۹ دلار است و در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه می‌شود. این دستگاه دارای پردازنده‌ای است که بر روی آیفون ۶ و ۶ اس یعنی A8 استفاده شد در نتیجه انتظار عملکردی کاملا بی نقص را از آن داریم.

اکنون اعلام شده است دستگاهی که عرضه می‌شود شامل قابلیت استریو و استفاده به صورت مولتی روم نیست و در صفحه مخصوص آن شاهد عبارت coming later this year هستیم. این قابلیت به ما اجازه میداد با خرید چند دستگاه و قراردادن در اتاق‌های مختلف بتوانیم صدایی استریو را تولید کنیم که عملکرد بسیار خوبی برای ما داشته باشد.

حداقل این امید هست که این قابلیت به طرق مختلف به دستگاه اضافه شود و حداقل از وجود آن محروم نیستیم چرا که در این صورت اپل شکست بدی را برای این دستگاه تجربه می‌کند. این قابلیت دقیقا در مراسم تمرکز زیادی داشت اما متاسفانه فعلا بر روی هوم پاد اجرایی نیست. معلوم نیست چرا این دستگاه با چالش‌های زیادی رو به رو شده است.

نظر شما چیست؟ آیا به فکر خرید نسخه‌ای از هوم پاد هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

این یکی دیگه قابلیت خیلی مهمیه. حتما باید داشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....