حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیش‌بینی می‌شود که اپل از اولین آیفون 6.1 اینچی بدون قابلیت لمس سه بعدی رونمایی می‌کند

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، اخبار، شایعات

اولین آیفون 6.1 اینچی ؛ ارزویی که شاید بسیاری از طرفداران اپل در فکر آن هستند. در سال ۲۰۱۷ شاهد رونمایی از سه دستگاه آیفون ۸ ، ۸  پلاس و آیفون X بودیم اما بر اساس گزارش‌های جدید در سال ۲۰۱۸ اپل قصد دارد ۴ دستگاه را رونمایی کند. آیفون SE جدید، نسل بعدی آیفون X ، نسخه 6.5 با نام iPhone Xs Plus و دستگاهی دیگر با صفحه‌نمایش 6.1 اینچی! در ادامه همراه باشید.

این گزارش را MacRumors و KGI بر اساس صحبت‌های Ming-Chi Kuo منتشر کرده‌اند. تکلیف آیفون Xs و  Xs Plus مشخص است. نسل بعدی پرچمداران اصلی خواهد بود و بدون شک قیمتی به مراتب بالاتر از قیمت فعلی دارند. دستگاه‌هایی که پیش‌رفته تر شده‌اند و سخت افزاری قوی تر دارند. اما در کنار این اپل قصد دارد دستگاهی را برای کاربرانی رونمایی کند که نیاز به صفحه‌نمایش بزرگ اما قیمتی مناسب دارند. در نتیجه این فلسفه رونمایی از آیفونی با صفحه‌نمایش 6.1 اینچی است.

قیمت دستگاه ۷۰۰ تا ۸۰۰ دلار خواهد بود و می‌تواند گزینه خوبی برای بسیاری از کاربران باشد. این کاهش قیمت چند مورد را فدای خودش کرده است. صفحه‌نمایش OLED نیست و به سراغ LCD باید برویم و البته 3D Touch  یا همان لمس سه بعدی نیز حذف شده است. لمس سه بعدی به بطن iOS رفته است و قابلیت‌های بسیار خوبی را اضافه کرده است البته شاید با حذف آن کاربر به مرور عادت کند اما این قابلیت بسیار کلیدی به شمار می‌رفت.

به نظر می‌رسد قسمت‌های دیگری نیز همانند جنس بدنه نیز فدا شده باشد که امیدواریم اینگونه نباشد. به بیان دیگر، امیدواریم اپل قصد نداشته باشد نسل بزرگتری از آیفون 5C را رونمایی کند! در ماه اکتبر باید منتظر خبر‌هایی از سوی اپل باشیم. نظر شما چیست؟

 

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

قیمتش میخواد از ۱۰۰۰ دلار بیشتر باشه؟؟؟؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....